کد خبر 1497315
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
ورمزیار: مشکلات استقلال عجیب و غریب بود/ تیم‌های ایرانی شانسی در آسیا ندارند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مشکلات استقلال در فصلی که تازه به اتمام رسید، عجیب و غریب بود و همین مسائل در کنار رفتارهای ساپینتو موجب شد تا موفقیتی به دست نیاید.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار در واکنش به جدایی ریکاردو ساپینتو از جمع استقلالی‌ها، تاکید کرد: استقلال در فصلی که گذشت روزها و شرایط سختی را تجربه کرد. اینکه باشگاه در یک فصل سه مدیرعامل به خود ببیند موضوع عجیب و غریبی است اما بازهم شاهد بودیم بازیکنان در حد توان خود، تیم را این بحران خارج کردند و اگر ساپینتو می‌توانست خودش را کنترل کند بدون شک در لیگ و جام‌حذفی شرایط به مراتب بهتری داشتیم.

وی ادامه داد: وقتی این شرایط برای تیم به وجود می‌آید کار برای همه سخت می‌شود. اکنون ساپینتو رفته و باید مسوولان استقلال سریع وارد عمل شوند تا زمان و فرصت را از دست ندهند. اگر توان مالی اجازه می‌دهد باید یک مربی خوب خارجی که رزومه موفقی هم داشته باشد را به خدمت گرفت، افرادی مانند شفر یا استراماچونی که عملکرد خوبی داشتند؛ اما اگر شرایط و توان مالی اجازه نمی‌دهد نباید از الان تیم را دچار مشکل کرد و بهتر است با یک گزینه داخلی مناسب کار را تمام کرد تا تیم هر چه زودتر بسته شده و استقلال برای فصل بعد در پروسه آماده‌سازی حرکت کند.

او یادآور شد: به اعتقاد من تیم فصل قبل خوب بسته نشد، تمرکز روی خط هجومی بود اما در بحث دفاعی مشکلاتی داشتیم که به خوبی دیده نشد. در همان زمان مصاحبه‌ای کردم که برخی از دوستان ناراحت شدند اما تجربه نشان داد باید با دقت بیشتری تیم را جمع و جور می‌کردیم.

این بازیکن اسبق استقلال خاطر نشان کرد: استقلال در حال حاضر هم نیاز به ترمیم دارد و باید در برخی از پست‌ها بازیکنان مد نظر خود را به خدمت بگیرد. با توجه به قانونی که به تازگی به اسم سقف قرارداد مطرح شده نه تنها مشکلات حل نخواهد شد بلکه استقلال با مسائل جدیدی درگیر می‌شود که طبعات آن در فصل آتی و رویدادهای پیش رو نشان داده خواهد شد و از الان باید جلوی این اتفاقات را گرفت.

ورمزیار با اشاره به حضور بازیکنانی مانند رونالدو و بنزما در تیم‌های عربستانی تاکید کرد: همین الان از تیم‌های آسیایی به مراتب عقب‌تر هستیم و با آمدن این ستاره‌ها فاصله دوچندان خواهد شد. حالا که صحبت از سقف قرارداد و توافق به صورت ریالی با بازیکنان و کادر فنی خارجی است، آینده فوتبال ایران نه تنها رو به جلو نخواهد بود بلکه دیگر اسم و رسمی از تیم‌های ایرانی در عرصه باشگاه‌های آسیا وجود نخواهد شد و خیلی زود از دور مسابقات کنار می‌رویم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    0 0
    ایران قبل از پولی شدن فوتبالش بهتر از این بود جناب ورمزیار دلاری !
  • dr IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    0 0
    نگران نباش تیم ملی هم میوفتن 10 تا از آرژانتین میخوره و 10 تا از پرتغال . چرا همیشه از نگرش مفنی داررین. تازه به نظرم بازیکنان با انگیزه بیشتری مقابل این تیما بازی خواهند کرد. بازیکن بدون مافیا بازی بیاد بالا خیلی جای پبشرفت هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس