ملی‌پوش آمریکا: بازیکنان ایران در حمله فوق‌العاده بودند

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال آمریکا گفت: سرویس‌هایی که در این مسابقه زدیم خیلی به تیم آمریکا کمک کرد اما مهاجمان ایران در حمله فوق‌العاده ظاهر شدند.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران امروز (جمعه دوم تیر) در هفتمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در شهر روتردام هلند به مصاف آمریکا رفت و سه بر صفر مغلوب این تیم شد.

آرون راسل بازیکن تیم ملی والیبال آمریکا پس از دیدار مقابل ایران در هفته دوم لیگ ملت های والیبال اظهار کرد: در این مسابقه در توپ‌گیری و توپ‌های اول عملکرد خوبی داشتیم. تحت فشار قرار داشتیم و بایستی در این رقابت به پیروزی می‌رسیدیم تا در مرحله نهایی این مسابقات در لهستان شرکت کنیم.

وی ادامه داد: سرویس‌هایی که در این مسابقه زدیم عالی بودند و خیلی به ما کمک کردند. تیم ملی والیبال آمریکا در این دیدار آن چنان توپ‌گیری نکرد. چند دفاع داشتیم اما مهاجمان ایران در حمله فوق‌العاده ظاهر شدند. باید با اقداماتی تلاش می‌کردیم تیم ملی والیبال ایران توپ‌های خوبی را به پاسور خود نرساند و سیستمشان دچار اختلال شود.

دریافت کننده قدرتی در خصوص جو ورزشگاه و حضور پر شور تماشاگران ایرانی نیز گفت: تماشاگران ایرانی زیادی در سالن حضور داشتند. آنها همیشه پرشور و اشتیاق هستند و جو فوق العاده‌ای را به وجود می‌آورند. همیشه بازی کردن در مقابل آن‌ها هیجان انگیز است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    0 0
    دمتون گرم بچه ها خیل خوب بردینشون اگه اینا برده بودن مارو با تبلیغات و شعار ها. رجز خونیاشون تچند هفته چنان سرکوفت میزدن که نگو و نپرس
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    0 0
    اگر ایران آمریکا را برده بود جناح شکست خورده و انحصارطلب باتبلیغات گسترده گآش فلک رذ کرمیکرد که ما پوزه آمریکارابه خاک مالبدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس