کد خبر 1501959
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
ورمزیار: نکونام در بین گزینه‌ها بهترین بود؛ موافق سرمربی بزرگ خارجی بودم

پیشکسوت باشگاه استقلال، گفت: نکونام در بین گزینه‌هایی که برای هدایت استقلال وجود داشت از همه بهتر بود و امیدوارم بتواند کار خود را به بهترین شکل انجام دهد.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار در خصوص انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال اظهار داشت: متاسفانه مدیران باشگاه زمان زیادی را از دست دادند اما خوشبختانه در نهایت نکونام به عنوان سرمربی انتخاب شد که انصافا در بین گزینه های موجود از همه بهتر بود.

وی با اشاره به فعالیت مدعیان قهرمانی در فصل نقل و انتقالات ادامه داد: رقبای ما به فکر گرفتن بازیکنان مطرح لیگ هستند و ما هم باید خیلی سریع کار خود برای جذب بازیکنان صاحب نام آغاز کنیم تا از رقبای اصلی عقب نمانیم.

ورمزیار تصریح کرد: هواداران خواسته زیادی از مدیریت باشگاه ندارند و فقط می‌خواهند تیمی در حد نام استقلال بسته شود. استقلال باید همیشه مدعی قهرمانی باشد و اگر فصل قبل هم ساپینتو کمی خودش را کنترل می کرد قهرمان می‌شدیم.

پیشکسوت استقلال با اشاره به علاقه خود برای حضور مربی خارجی، گفت: همانطور که گفتم نکونام در بین گزینه ها از همه بهتر بود و وظیفه ما این است که از او با قدرت حمایت کنیم اما قبل از انتخاب او دوست داشتم یک مربی خارجی بزرگ هدایت استقلال را برعهده بگیرد که برای این موضوع هم دلایل خودم را داشتم.

وی با اشاره به دلایل خود افزود: متاسفانه حواشی استقلال تمام شدنی نیست و این فصل به اوج خود رسید. مربی خارجی بزرگ خیلی راحت تر می‌توانست با حواشی کنار بیاید و بازیکنان را کنترل کند تا وارد اینگونه مسائل نشوند.

وی تاکید کرد: استقلال فصل گذشته مهره های بسیار خوبی در اختیار داشت اما ساپینتو نتوانست از آنها به خوبی استفاده کند و هفته‌های زیادی در چیدن تیم خود با مشکل جدی روبرو بود. به طور مثال ابوالفضل جلالی یکی از بهترین بازیکنان ایران است اما این فصل آنطور که باید از او استفاده نشد.

ورمزیار در پایان گفت: همانطور که گفتم استقلال فصل گذشته باید قهرمان می شد اما رفتارهای ساپینتو مانع از این اتفاق شد. شما فقط به دربی توجه کنید تا متوجه شوید ساپینتو چه بلایی سر استقلال آورد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس