اسرائیل

رسانه‌های عبری در گزارش تکمیلی از حادثه شب گذشته هرتزلیا، اعلام کردند که این انفجار در انبار قدیمی حاوی مواد منفجره رخ داده است.

به گزارش مشرق،‌ رسانه‌های عبری امروز (جمعه، ۲۳ژوئن) درباره دلایل انفجار مهیبی که گفته می‌شد شب گذشته در انبار مواد شیمیایی ارتش صهیونیستی رخ داده، گزارش جدیدی منتشر کردند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، انفجار بزرگ روز گذشته هرتزلیا در یک انبار قدیمی زیرزمینی رخ داده، و این انبار دارای ۳ تن مواد منفجره بوده است.

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» نیز با انتشار تصویر زیر نوشت: این بخشی از اثرات انفجاری است که شب گذشته در یک انبار قدیمی مواد منفجره در هرتزلیا رخ داده و حفره‌ای به عمق ۳متر برجای گذاشته است.

گزارش جدید رسانه‌های عبری از انفجار هرتزلیا +عکس

شب گذشته، پنجشنبه منابع خبری عبری و عربی از وقوع یک انفجار مهیب در شهر هرتزلیا واقع در شمال تل‌آویو خبر دادند. پایگاه خبری «سوا» به نقل از رسانه‌های عبری گزارش داده بود که، بر اساس اطلاعات اولیه، این انفجار در یک انبار مواد شیمیایی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

در پی وقوع این حادثه، پلیس صهیونیستی از شهرک‌نشیان اسرائیلی حاضر در این منطقه خواسته است که در منازل خود بمانند و برای جلوگیری از ورود گازهای سمی، پنجره‌های خود را ببندند. گفته می‌شود این انفجار، حفره‌ای به عمق هفت متر ایجاد کرده است.

این اولین بار نبود که رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع انفجار در این کارخانه جنگ‌افزارهای نظامی خبر می‌دهند. پیش از این نیز اوایل اردیبهشت ماه، برخی منابع رسانه‌ای از وقوع انفجار در داخل کارخانه صنایع جنگ‌افزاری «البیت» در نزدیکی تل‌آویو خبر داده بودند که البته در آن زمان نیز گزارشی از تلفات آن حادثه منتشر نشده بود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در ۲۷ خرداد ماه هم، از وقوع یک انفجار در شهر «اللد» واقع در مرکز اراضی اشغالی فلسطین، خبر دادند. اما پس از آن نیز، هیچ خبری درباره دلیل این انفجار منتشر نشد و تنها اعلام شد که یک بمب در یکی از محله‌های شهر اللد منفجر شده است اما این انفجار هیچ تلفاتی نداشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    2 0
    رژیم صهیون و آمریکا کم کم دارن با آن انفجار ۳ تنی چه خوب دارن برای موشکهای با کلاهک پرقدرت تدریجا آمادگی شنا پیدا میکنن .... خخخخخخ ...
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    2 0
    شهاب سنگ آسمانی خورده زمین ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس