نیروی انتظامی

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: کیفرخواست ۴ متهم شهادت «شهید مهدوی‌پور» بادرخواست اجرای مجازات در ملا عام صادر شد.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مرکزی، حجت‌الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی با اشاره به شهادت سرگرد رسول مهدوی پور اظهار داشت: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه که در نهم خرداد ماه امسال در جریان عملیات تعقیب و مراقبت عوامل خودروهای شوتی در اتوبان ساوه - تهران، بر اثر برخورد عمدی خودروی حاوی کالای قاچاق با وی از ناحیه سر به شدت مجروح شده و به کما رفته بود و در مورخ 21 خرداد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: با لطف و مدد خداوند و با صدور دستورات قضایی هوشمندانه و سریع و پیگیری های مجدانه دادسرای شهرستان زرندیه در خصوص پرونده مربوطه و با انجام تحقیقات لازم و بازسازی صحنه جرم و گذراندن تشریفات قانونی و اعلام ختم تحقیقات، ظرف 11 روز پس از شهادت سرگرد رسول مهدوی پور، قرار نهایی برای چهار تن از متهمان این پرونده تعیین و کیفر خواست با درخواست اجرای مجازات در ملا عام صادر شد.

موسوی ادامه داد: برای متهم ردیف اول این پرونده به اتهام قتل عمدی شهید رسول مهدوی پور در ماه حرام، فراهم کردن موجبات فرار متهم تحت نظر، تمرد و مقاومت نسبت به مأموران انتظامی در حین انجام وظیفه خطاب به دادگاه کیفری یک ساوه کیفرخواست صادر گردیده است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اضافه کرد: برای دیگر متهمان این پرونده نیز به اتهاماتی از قبیل تمرد و مقاومت نسبت به مأموران انتظامی در حین انجام وظیفه، مساعدت در خلاصی متهم از محاکمه و تغییر و دستکاری شماره انتظامی وسیله نقلیه موتوری کیفرخواست صادر شده است.

موسوی با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص برخورد قاطع و بدون اغماض با مخلین امنیت بیان کرد: پرونده عوامل این جنایت نیز پس از ارسال به دادگاه تا صدور حکم نهایی پیگیری خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    0 0
    برای احترام به امنیت جامعه باید قاتلان امنیت را مجازات کرد. ان شالله
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    1 0
    قاتلان امنیت را باید در نطفه خفه کرد. ان شالله
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    1 0
    خدا رو شکر این بی شرف ها رو اعدام کنید زودتر انشالله به زودی قاتلین شهید علی وردی،الداغی،کرم پور و عوامل شهادت شهید محمد قنبری
  • رضا IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    0 0
    خیلی از افراد ابتدا از روی بیکاری و سپس درآمد بالای قاچاق اقدام به جابجایی لوازم قاچاقی مثل همین نوشیدنی که همه جا یافت میشود می‌کنند و با سرعتی باور نکردنی حرکت می کنند، حکم اعدام کمی زیاده روی است، برای تصادف. امیدوارم عدالت رعایت شود و نیروی انتظامی تلافی نکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس