کد خبر 1501862
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
استقلال و تراکتور قایدی

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: در حال حاضر بازیکن شباب الاهلی هستم.

به گزارش مشرق، مهدی قائدی درخصوص اینکه ظاهرا طبق پیگیری‌های حجت کریمی جریمه یک میلیون درهمی استقلال به خاطر بدهی به الاهلی امارات بخشیده شده و آیا با توجه این روابط می‌توانند باقی مانده پول را هم جور کنند تا در جمع آبی‌پوشان بماند، گفت: دیروز با آقای کریمی سرپرست باشگاه صحبت کردم و در حال حاضر بازیکن شباب الاهلی هستم و قراردادم با استقلال به پایان رسیده است.

از امروز مذاکراتمان با باشگاه شباب الاهلی آغاز شده است و باید ببینیم توافق می‌کنند یا خیر.

*امیدوارم آخر صحبت‌هایی که انجام می‌شود به سود من و استقلال باشد

وی ادامه داد: من در اردوی تیم ملی بودم و احتمال دارد در ۳_۲ روز آینده به دبی بروم تا ببینم‌ شرایط چگونه است. حجت کریمی خیلی پیگیر بود. از مدیر برنامه‌هایم نیز ممنون هستم که خیلی زحمت کشید. نمی‌دانید مرا با چه وضعیتی به استقلال آورد و خودش هم از هواداران ۲ آتشه این تیم است. رابطه خیلی خوبی هم با کریمی دارد. امیدوارم آخر صحبت‌هایی که انجام می‌شود به سود من و استقلال باشد.

*از بچگی عاشق استقلال بودم

بازیکن الاهلی امارات درخصوص درخشش خود در ترکیب استقلال در فصل گذشته با وجود اینکه شروع خیلی خوبی در این تیم نداشت، توضیح داد: وقتی استقلال برای بازگشت به من پیشنهاد داد، حس و حال خیلی عجیبی داشتم. اولین پیشنهادی که به من رسید از این تیم بود. از بچگی عاشق استقلال بودم و همان حس و حالی که در سال ۹۷_۹۶ داشتم بار دیگر به من دست داد اما با تجربه بیشتر. روزی که بار دیگر با استقلال قرارداد بستم خیلی برای من خوب بود و به خودم ایمان داشتم که امسال اتفاقات خیلی خوبی برای من افتاد.

*مقابل سپاهان دقیقه ۸۵ به زمین رفتم که خیلی عجیب بود

قائدی خاطرنشان کرد: مصطفی آجورلو و سعید فتاحی خیلی برای آوردن من به استقلال  زحمت کشیدند. در شرایطی که پیش فصل با الاهلی تمرین نکرده بودم و بدن من زیاد آماده نبود تا در اول فصل ثابت بازی کنم اما در اولین بازی برای استقلال عملکرد خیلی خوبی داشتم. چند هفته گذشت و سایپنتو گفت بدنت عقب‌تر از سایر بازیکنان است. من هم این موضوع را قبول داشتم اما با بدنسازی توانستم بدنم را به سایر بازیکنان برسانم.

وی افزود: هفته ششم یا هفتم بود که واقعا دوست داشتم بازی کنم زیرا بدنم را می‌شناختم. آماده بازی کردن بودم اما نظر سرمربی هم بود. تا هفته هفدهم در ۵_۴ بازی بیشتر فیکس بازی نکردم و اگر ثابت هم بازی می‌کردم، دقیقه ۵۰ بیرون می‌آمدم اما در بازی با تراکتور که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمدم، ۲ پنالتی گرفتم. مقابل سپاهان در دقیقه ۸۵ به زمین رفتم که خیلی عجیب بود. با توجه به درخشش مقابل تراکتور توقع داشتم به ترکیب اصلی بیایم اما مقداری طول کشید تا به بازیکن ثابت تبدیل شوم.

بازیکن فصل قبل استقلال تاکید کرد: شاید یکی از دلایلی که امتیاز از دست دادیم یا سایر اتفاقات به این دلیل بود.

*ذهنیت ما در دربی برگشت و حذفی خوب نبود

قائدی درمورد اینکه چرا امسال بازی‌های دربی برای استقلال درنیامد، عنوان کرد: قبل از دربی برگشت لیگ در بهترین شرایط و فرم ایده‌آل بازی خود بودیم. خیلی خوب و باکیفیت بازی می‌کردیم اما اگر در دقیقه ۴ برای ما پنالتی  صد در صد را می‌گرفتند، شرایط خیلی متفاوت می‌شد. این امکان هم وجود داشت پنالتی را گل نزنیم. کل دربی‌ها روی تک موقعیت است. در آن بازی هم نه ما حمله می‌کردیم و نه پرسپولیس. دقیقه ۶۰_۵۰ روی یک اتفاق و نیم موقعیت گل خوردیم. در دربی اگر مقداری ذهنیت‌تان بالاتر از تیم مقابل باشد، برنده می‌شوید. نمی‌خواهد ذهنیت صد در صدی داشته باشید.  اگر همه نیم باشند و شما یک، برنده خواهید شد. فکر می‌کنم ذهنیت ما در دربی برگشت و حذفی خوب نبود.

*در وقت‌های اضافی دربی حذفی هر کسی برای خودش بازی می‌کرد

وی تصریح کرد: پس از گلزنی استقلال در دربی حذفی از خوشحالی به حدی گریه کردم که می‌توانم بگویم جزء ۱۵ دقیقه‌هایی بود که در زندگی‌ام بیشتر از همیشه خوشحال بودم. وقتی بازی در ۹۰ دقیقه تمام شد به سمت نیمکت آمدیم اما هیچکس را ندیدم که بالای سر تیم باشد تا ما را جمع کند. خود من آن پرستیژ را ندارم که بخواهم همه بازیکنان را جمع کنم. فقط دیدم ساپینتو نیست و همه می‌گفتند بردیم. روزبه چشمی و سید حسین صحبت می‌کردند. از بیرون هیجان به تیم وارد می‌شد اما می‌گفتند نتیجه یک بر یک است و وقت‌های اضافی مانده است‌. الان کار ما سخت‌تر شده زیرا تعویض کرده بودیم و ۵ مهاجم در زمین داشتیم. خیلی کار برای ما سخت شد. ۹۰ دقیقه گذشته بود و خستگی جای خودش را دارد. در وقت‌های اضافی بد بازی کرده و هرکسی برای خودش بازی کرد. فقط هیجان داشتیم که آن هم به خاطر تشویق هواداران بود. در این چند سالی که در استقلال هستم اولین بار بود که دیدم تا این اندازه هواداران فوق‌العاده تشویق می‌کنند.

*هیچکس نمی‌داند چرا ساپینتو در دربی اخراج شد

مهاجم فصل قبل استقلال خاطرنشان کرد: خیلی برنامه ها را دنبال کردم تا بدانم چرا ساپینتو اخراج شد. همه می گفتند که فحش داده است اما هیچ کس نمی‌دانست واقعا به چه دلیل اخراج شد. هنوز نتوانستم با ساپینتو صحبت کنم. او مربی بسیار خوبی بود و کادر بسیار خوبی داشت اما اشتباهاتی هم داشت و در ۲ بازی لیگ می توانست با بودنش در کنار زمین به تیم کمک بسیار زیادی کند. اخراج او در فینال جام حذفی ناحق بود. دربی همیشه با سایر بازی های لیگ متفاوت بوده است.

*نمی‌دانم در دربی چه اتفاقی برایم افتاد

قائدی در خصوص دربی 101 و هدر رفتن موقعیت های بازیکنان استقلال هم عنوان کرد: دربی همیشه با سایر بازی های لیگ متفاوت بوده و برای دربی باید خوب استراحت و تمرین کنید تا بتوانید نتیجه خوبی را کسب کنید. تمام بازیکنان قبل از فینال جام حذفی همه یک دل شده بودیم تا این بازی را پیروز شویم. نمی‌دانم در دربی برایم چه اتفاق افتاد که نمی‌توانستم ضربات درستی بزنم. فوتبال به نوعی است که حریف هم شما را آنالیز می‌کند و دربی آخر را به نظرم خیلی بد شروع کردیم و در واقع یک گل زود هنگام خوردیم. می‌توانستیم به بازی برگردیم و فرصت های خوبی را هم داشتیم اما توپ ها به گل تبدیل نمی‌شد در این میان هم خودم یک تک به تک را گل نکردم.

قائدی ادامه داد: برای دربی باید خوب استراحت و تمرین کنید تا بتوانید نتیجه خوبی کسب کنید. تمام بازیکنان قبل از فینال جام حذفی یکدل شدیم تا این بازی را پیروز شویم. نمی‌دانم در دربی برایم چه اتفاق افتاد که نمی‌توانستم ضربات درستی بزنم. در فوتبال حریف هم شما را آنالیز می‌کند و دربی آخر را به نظرم خیلی بد شروع کردیم. در واقع یک گل زود هنگام خوردیم.  می‌توانستیم به بازی برگردیم و فرصت های خوبی را هم داشتیم اما توپ ها به گل تبدیل نمی شد.

وی افزود: در این میان هم خودم یک تک به تک را گل نکردم.  لحظه‌ای احساس کردم حالم بد شده یا اتفاقی افتاده اما ناگهان دیدم یک چیز سیاه جلوی من است و دروازه را خالی دیدم. متاسفانه نشد آن توپ گل شود.

*کُری از جایی به بعد توهین حساب می شود

مهاجم فصل گذشته استقلال درخصوص اینکه آیا با توجه به کری‌خوانی علیرضا بیرانوند برای بازیکنان استقلال، آیا در اردوی تیم ملی برای او چایی بردید، گفت: کری جزئی از فوتبال است و اگر نباشد، لذتی هم نیست. تا جایی مردم می‌پذیرند و از جایی به بعد توهین حساب می‌شود اما تا جایی که شده این موضوع را نه تنها من بلکه همه بازیکنان استقلال حفظ کردند. بیرانوند یکی از بهترین دروازه‌بان‌های فوتبال کشور است که می‌تواند در سال‌های آینده به تیم ملی خیلی کمک کند. هرکسی ممکن است وقتی در آن فضا و جو قرار بگیرد، آن حرکت را انجام بدهد. عذرخواهی هم کرد. در بازی با ازبکستان هم آسیب خیلی بدی دید. من نزدیکش بودم و آن مصدومیت خیلی وحشتناک بود.

قائدی درخصوص اینکه چرا وقتی از استقلال رفت این تیم قهرمان لیگ برتر شد و زمانی که از امارات بازگشت شباب الاهلی قهرمان شد، عنوان کرد: این موضوع در فضای مجازی پخش شده بود و خودم هم خیلی خنده‌ام گرفت. گفتم از این به بعد هر تیمی بروم قرارداد یک ساله ببندم به این شرط که سال بعد قهرمان شویم(باخنده) نمی‌دانم چه حکمتی است و مشکل از کجا است‌ اما هرجا رفته‌ام، تمام وجود خود را گذاشته‌ام.

*به جز اتحاد کلبا از تیم های دیگر اماراتی هم پیشنهاد دارم

وی درمورد اینکه آیا پیشنهاد باشگاه اتحاد کلبا جدی است، گفت: به جز این تیم از چند تیم اماراتی دیگر هم پیشنهاد دارم‌. از قطر، عربستان هم پیشنهاد دارم.

بازیکن شباب الاهلی قطر درخصوص اینکه آیا فرهاد مجیدی با او تماس گرفته است، توضیح داد: با فرهاد خیلی در ارتباط هستم. هر ۳_۲ هفته یک بار با او تماس می‌گیرم. چه در ایران باشم یا در امارات باشم با او صحبت می‌کنیم. خیلی جویای حال من است‌. سال گذشته هم که استقلال قهرمان شد، به او تبریک گفتم. عملکردش خیلی خوب بود اما امسال مقداری در اتحاد کلبا بدشانس بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • استقلال قهرمان IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    0 0
    تا دیروز به ساپینتو آویزون بود ، حالا تو حرفاش به ساپینتو طعنه میزنه. بچه قاتل
  • امیری IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    0 0
    درود بر شرف قایدی و دیگر باز یکنان که با دست خالی بازی کردند
  • سید فروزان CH ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    0 0
    گورش را گم کند برود امارات ،آنجا حال خوب پیدا میکند ،پشت نیمکت نشینی بهترین مکان است برایش (یعنی در جمع تماشاگران مثل دوسال پیش) مرتیکه بی غیرت بی وطن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس