کد خبر 1501543
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
شعار علیه اسرائیل از درون ارتش+فیلم

رسانه‌های عبری ضمن بازنشر ویدئویی از توهین سربازان ارتش اسرائیل به رژیم اشغالگر و اعلام حمایت‌شان از فلسطین، این رفتار را «موجب نگرانی» توصیف کردند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عبری در حال بازنشر فیلمی هستند نشان می‌دهد سربازانی از ارتش رژیم اشغالگر به زبان عربی با مبارزان جنین همدردی کرده و حمایت خود را از مبارزان فلسطینی اعلام می‌کنند.

طبق گزارش پایگه اینترنتی شبکه «الجزیره»، رسانه‌های صهیونیستی بعد از انتشار گسترده این فیلم اعلام کرده‌اند که ارتش رفتار آن‌ها را محکوم کرده و متعهد به اجرای اقدامات تنبیهی است.

در گزارش این رسانه‌ها آمده است: این سربازان در یک مرکز ترابری ارتش در جنوب اسرائیل خدمت می‌کنند و با جسارت شعار دادند «خدا با جنین و فلسطین است»، «اسرائیل برو به جهنم» و «این ویدئو شما را به سوی آخرت خواهد برد»؛ آن‌ها بلافاصله این ویدیو را به صورت آنلاین در شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشتند.

رسانه‌های عبری با بیان اینکه سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی رفتار این سربازان را محکوم کرده، گزارش دادند: ارتش که این رفتار را با ارزش‌های ارتش اسرائیل در تضاد دانسته، اعلام کرد «تنبیه‌های شدید انضباطی» علیه آن‌ها اتخاذ خواهد شد.

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» در گزارش در این باره نوشت: سربازان از جِنین حمایت کرده و اسرائیل را نفرین کردند؛ رفتار آنها باعث نگرانی در مورد پایبندی به ارزش‌ها در ارتش اسرائیل شد.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» نیز گزارش مشابهی منتشر کرده و می‌نویسد: سربازان مرکز فرماندهی پس از نبرد شدید ما در جِنین در حالی که به زبان عربی صحبت می‌کردند، می‌خندیدند و به اسرائیل توهین می‌کردند؛ اظهارات آن‌ها کاملاً علیه اسرائیل است.

پایگاه اینترنتی «تایمز اسرائیل» هم در گزارش خود ضمن اشاره به تعداد سربازان که ۴نفر بودند نوشت «آن‌ها لباس ارتش اسرئیل» را بر تن داشتند. در گزارش‌های بیشتر درباره این ویدئو آمده است که شهروندان عرب از خدمت اجباری در ارتش اشغالگر معاف هستند، اگرچه ممکن است نام نویسی کنند اما به احتمال زیاد این سربازان از دروزی‌های اسرائیلی هستند.

بازداشت ۴ نظامی صهیونیست بعد از تمسخر ارتش این رژیم

 پلیس نظامی رژیم صهیونیستی، چهار نظامی این رژیم را به خاطر تمسخر ارتش بازداشت کرد.

 اویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به انتشار ویدئویی از نظامیان این رژیم در زمان حمله به جنین، به «رادیو ارتش»، گفت: این نظامیان دستگیر شده اند و تحقیقات پلیس نظامی در اینباره ادامه دارد.

او گفت: در پی اظهارات نامناسب و غیرقابل قبول نظامیان ارتش اسرائیل در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شد، شب گذشته این نظامیان دستگیر شدند و تحقیقات از آنها آغاز شد که نتایج آن برای بررسی به دادسرا ارسال خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    4 0
    سربازان با شرفی بودند
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    1 0
    طرفداردودولتی هستند
  • قریبا IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    3 1
    همه این اتفاقات خوب درون سرزمینهای اشغالی حکایت از پیروزی ایران وجبهه مقاومت است واین فیلم نشانهای خوب از شکست از درون این رژیم منحوس است
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    1 0
    خدایا این سه جوون رو درپناه خودت نگه دار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس