متکی: سیاست‌های انتخاباتی شورای وحدت تدوین به زودی تدوین و نهایی می‌شود

سخنگوی شورای وحدت گفت: سیاست‌های انتخاباتی شورای وحدت به زودی تدوین و نهایی و دستورالعمل فعال‌سازی دفاتر این شورا در سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.

به گزارش مشرق، منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت در پایان نود و یکمین نشست هیأت عالی شورای وحدت ضمن اشاره به مهم‌ترین راهبرد این مجموعه سیاسی در سالجاری، گفت: سیاست‌های انتخاباتی شورای وحدت به زودی تدوین و نهایی و دستورالعمل فعال‌سازی دفاتر این شورا در سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.

متکی در ادامه همچنین با اشاره به مصاحبه اخیر بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی اظهار کرد: ایشان در این جلسه تأکید کرد که حزب مؤتلفه از ابتدای تشکیل شورای وحدت عضو مؤثر آن بوده و به حضور خود ادامه می‌دهد. مؤتلفه نه در مرکز و نه در استان‌ها عضو شورای ائتلاف نیست.

سخنگوی شورای وحدت همچنین ضمن تشکر از مواضع شفاف مؤتلفه اظهار کرد: شورای وحدت با تعین تشکیلاتی نسبت به معرفی نامزدهای خود برای مجلس دوازدهم در سراسر کشور اقدام خواهد کرد.

متکی افزود: سیاست‌های انتخاباتی این شورا ‌و ساز و کارهای عملیاتی استان‌ها برای کلید زدن انتخابات ۱۴۰۲ در دست تدوین است و به زودی به اطلاع مردم عزیزمان می‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس