کد خبر 1501194
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰

به گزارش مشرق، کانال بیم موج در ایتا یادداشتی از مهدی سعیدی با عنوان فردای ۲۹ خرداد منتشر کرد که به شرح زیر است:

در سال ۱۳۸۸ بود که بازندگان انتخابات سال ۱۳۸۴ با همه توان به میدان آمده بودند که جبران مافات کنند و اجازه ندهند که رئیس‌جمهور منتخب مردم که مورد علاقه آنان نبود! بار دیگر بر صندلی قدرت تکیه زند! در این مسیر همه تمهیدات لازم برای تحقق این پروژه را فراهم کرده بودند تا اگر نتوانستند با رأی هواداران، رقیب سرسخت خود را شکست دهند، با به کارگیری نسخه‌های کودتای رنگین، از رأی اقلی خود اکثریت بسازند! با اعلام تدریجی نتایج انتخابات و مشخص شدن ناکامی و شکست این جریان بود که فرمان آشوب و اردوکشی خیابانی صادر گردید و با طرح ادعای تقلب، خواستار ابطال انتخابات شدند!

هفته پایانی روزهای غبارآلودی بود که بخشی از جامعه توان تشخیص حق و باطل را نیافت! در این میان همه منتظر بودند که حکیم انقلاب اسلامی راهگشای آنان باشد! حکیم در نماز جمعه حاضر شد و به ایراد سخن پرداخت؛ ابتدا از حماسه بزرگ ملت ایران تقدیر کرد!؛ «مردم‌سالاری دینی» را «راه سوم» خواند که همه دوستداران انقلاب در سراسر جهان را به وجد آورده و دشمنان را خشمگین و پرکینه نموده است؛ به نامزدهای حاضر در انتخابات اشاره کرده و همه را عناصر نظام خواندند که در رقابتی درون‌گروهی به مسابقه آمده بودند و رقابت میان آنها ارتباطی به فرصت‌طلبان و دشمنان این ملت ندارد! و تا دقایق پایانی با نگاهی پدرانه تلاش کرد تا دست همه بازیگران را گرفته و آنان را در چارچوب نظام و انقلاب تعریف کرده و مانع از واگرایی آنان شوند!

اما حکم حکیمانه که پایانی بر مناقشات بود آنجایی بود که فرمودند: «بنده زیر بار بدعت‌های غیرقانونی نخواهم رفت. امروز اگر چهارچوب‌های قانونی شکسته شد، در آینده هیچ انتخاباتی دیگر مصونیت نخواهد داشت. بالاخره در هر انتخاباتی بعضی برنده‏اند، بعضی برنده نیستند؛ هیچ انتخاباتی دیگر مورد اعتماد قرار نخواهد گرفت و مصونیت پیدا نخواهد کرد. اگر واقعاً شبهه‏ای هست، از راه‏های قانونی پیگیری بشود.»

فردای ۲۹ خرداد دیگر غبار فروکاسته و حق آشکار شده بود و مردم تکلیف خود را دانسته بودند! اما فتنه‌گران که تاب شنیدن کلام حکیم را نداشتند، مسیر دیگری غیر از مسیر ملت را برگزیدند! آنان در برابر سخنان فصل‌الخطاب تمکین نکردند!، اقدامات غیرقانونی‌شان را ادامه دادند، بر طبل خشونت کوبیده و ۳۰ خرداد را به روز آشوب علیه جمهوری اسلامی بدل کردند! مسجد را به آتش کشیدند، قرآن سوزاندند، چند کشته بر جای گذاشتند، به اموال عمومی خسارات وارد کردند و چهره از نفاق خود انداختند!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    2 3
    غرب زده …. چه داند قیمت نقل و نبات ! 
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    0 2
    سال 88تقلب شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس