کد خبر 1501186
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی خیابان انقلاب متنی از عبدالرحیم انصاری را با عنوان «سیلی محکم رئیسی به اصلاح طلبان!» منتشر کرد:

این روزها رقابت سختی بین دولت جمهوری اسلامی و مخالفان نظام ایجاد شده است؛ رقابتِ اخبار دستاوردهای دولت رئیسی و حاشیه هایی که غربگرایان ایجاد میکنند؛ معمولا اینگونه بوده است که حواشی از عملکردها سبقت میگرفته و آمریکا پرستان میتوانستند به راحتی دستاوردهای نظام را با یک عملیات روانیِ رسانه ای از کانون توجهات دور کنند.

اکنون هم جماعت غربگرا به همان کار مشغولند، و اتفاقا بر حجم آن افزوده اند، اما دستاوردها در دولت رئیسی آنقدر بزرگ، پی در پی، و دارای حجم و بعضا ضخامت اند که حتی اصلاح طلبان با آن سابقه زردنگاری و قدرتی که در حاشیه سازی و انحراف افکار عمومی دارند نتوانسته اند آنطور که دلشان میخواهد آنها را پنهان کنند.

قدرت جمهوری اسلامی با استقرار دولت رئیسی ده چندان شده و به مرور دشمن را عقب و عقب تر رانده است، به نحوی که حتی اگر غرب پرستان داخلی هم تلاش کنند بر آن سرپوش بگذارند، جلوی اقرارها و اعتراف هایی که رسانه های منطقه ای و بین المللی درباره قدرت ایران میکنند را نمیتوانند بگیرند. وقتی تحلیلگران آمریکایی میگویند ایران از نقطه ی گریز عبور کرده و گزینه نظامی در برابر جمهوری اسلامی کارآمد نیست، این را هیچ اصلاح طلبی نمیتواند پنهان کند!

شبکه عربیِ ضد ایرانی با ناراحتی توافق ایران و عربستان را تن دادن سعودی ها به خواسته های جمهوری اسلامی تعبیر، و از ریاض انتقاد میکند. تحلیلگر آمریکایی میگوید دانش هسته ایرانیها را نمیشود نابود کرد، آنها کشور پهناوری دارند، تاسیساتشان پراکنده و بعضا در اعماق زمین است، قدرت نظامی و دفاعی فوق العاده ای دارند؛ آن یکی مفسر عرب از دستاوردهای عالی رئیسی برای ایران سخن به میان می آورد و این یکی اسرائیلی از تنگ تر شدن حلقه محاصره صهیونیستها توسط ایران میگوید؛ دیگری اتحاد ایران با چین و روسیه بعنوان سه قدرت شرقی را مثال میزند، رسانه روسی عبور کریدورها از ایران را به تحلیل مینشیند؛ چینی ها نقش ایران در پروژه عظیم "یک کمربند یک راه" را به رخ میکشند؛ فرانس۲۴ از حضور ایران در شانگهای و بریکس میگوید؛ و CNN و فاکس نیوز هم توافق سعودی و ایران با میانجیگری چین و تشکیل ائتلاف جدید دریایی در خلیج همیشه فارس را ماتم میگیرند!

بگذریم از یوزونیوز که دیگر نمیتواند گزارش های مربوط به حضور موفق رئیسی در آمریکای لاتین و حیاط خلوت آمریکا را سانسور کند؛ یا تحلیلگر آمریکایی که در شبکه صهیونیستی اعتراف میکند تنها راه باقیمانده برای مهار جمهوری اسلامی توافق، و دادن امتیاز به اوست؛ اما جذاب تر از همه اینها برای من مناظره یک تحلیلگر آمریکایی و یک تحلیلگر عربستانی بود که وقتی طرف آمریکایی تلاش کرد ایران را کشوری خشن و ترسناک جلوه دهد، کارشناس سعودی به طرفداری از ایران در آمد و گفت این آمریکا است که در افغانستان، عراق و جاهای دیگر میلیون ها نفر را کشته است!

این اگر قدرت جمهوری اسلامی و موفقیت های بی نظیر او در پیوند دیپلماسی و میدان نیست پس چیست؟ این اگر سیلی محکم رئیسی بر چهره غربگرایان وطنی نیست، چه نام دارد؟ کدام اصلاح طلب قادر است این دستاوردهای ملموس را سانسور و به آنها خدشه وارد کند؟

حضور رئیسی نه تنها در سیاست های ایران تحول ایجاد کرده، بلکه رویکردهای منطقه را تغییر داده است. خیلی مهم است بتوانیم از این دولت دفاع کنیم و دعواهای خُرد و بی اهمیت سیاسی را اسباب بر هم زدن نظم جدید نکنیم. دولت رئیسی مکمل و همراه بخش موفق نظامیِ کشور ماست. در داخل ایراداتی داریم که به مرور آنها هم حل خواهند شد.

اگر در حوزه دفاعی پیشرفت های چشمگیر داشته ایم، چون سالها انسانهای پاکی چون رئیسی آنجا کار کرده اند و با آزمون و خطا به دستاوردهای بزرگ رسیده اند؛ دولت های ما مگر چند بار و چند نفر مثل رئیسیِ پاک، و از جنس سلیمانی ها داشته اند که حالا انتظار تحول آنی داریم؟ پیروزی به مرور و با ممارست به دست می آید، همانگونه که بر آمریکا چیره شدیم.

شما فکر نکنید آمریکا از نظر نظامی ضعیف شده که ما امروز بر سرش میکوبیم؛ خیر آنها پیشرفته تر هم شده اند! این ماییم که به موازات آنها قوی شده و توانسته ایم بازدارندگی ایجاد کنیم؛ باید بفهمیم و بفهمانیم که آینده روشن است!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 47
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 17
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    93 51
    برخی اصلاح طلبان این روزا دارن خوب فشار میخورن و حسادت می‌کنند 🤣🤣🤣🤣. الهی شکر
    • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      31 29
      بیش بادا الهی!
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      14 33
      آفرین پدی🌹.....
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      0 0
      اولویت اول و آخر امنیت ملی ایران: آگاه نمودن جوانان ؛ دانشجویان و دانش آموزان از شعبده بازی ها و کلاهبرداری های پیدا و پنهان آمریکا در طول تاریخ و تمامی عرض های جغرافیا. تمامی بلوف ها ؛ خالی بندی ها و مهمترین استراتژی آمریکا رنگ کردن گنجشگ و فروختن بجای قناری
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      28 5
      سیلی محکم اون روزیه که وضع اقتصاد تحویل خودرو و مسکن درست باشه و همه به سهولت به نیاز مندی های اولیه شان دست یابند
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    26 47
    حرکت آخر، محاکمه و اعدام اصلاح طلبا
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      27 29
      روزگار باید رسواشان کند به دست خودشان. اینطور بهتره و مظلوم نمایی هم نمیتوانند بکنند. مثل قضیه خواهر کریمی و فیش قلابی حج اون یارو.
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      9 9
      داداش شمام کوتاه بیا، محاکمه که باید بشن و مجازات هم که به جای خود اصلن جای شکی نیست ،ولی اعدام!؟....پیامبر بهترین الگوی ما هستند، ایشون با وجود نفاق صد در صدی بعضی، هیچوقت دستور به کشتن اینها ندادن انشالله خدا هدایتشون کنه
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
      2 5
      چرت وپرت از جانب من ننویس خائن
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    25 38
    البته وقتی که خباثت، لجاجت، لئامت، دنائت، جهالت، بلاهت، حماقت، سفاهت، حسادت، عداوت، شقاوت، فضاحت، نحاست و خیانت با ذات اصلاح طلبان تهوع آور آمیخته و ممزوج شده است نباید انتظار داشت که این جماعت منحرف در تحلیل ها و نقدهایشان رعایت انصاف و وجدان را داشته باشند!!!
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    42 32
    خیلی معذرت میخام دستاوردهای اقای رئیسی را میشه به ترتیب عنوان بفرماین.
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      32 40
      اولیش همین که تو نوبتت نشد تا جزو تلفات هفتصد نفری روزانه کرونا بشوی! باقیش طلبت باشد!!!!!!
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      20 34
      هیچی .شما بخواب...
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      1 0
      درپاسخ به ایشون که میگن رئیسی واکسن وارد کرد وفلان باید گفت کشور های عقب مانده آفریقایی هم واکسن زدن خیلی سریعتر از ما دستاوردهای رئیسی هیچی نبوده معلوم نیست شما چرا دارید حمایت می کنید
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      1 0
      تو ترتیب خدمات روحانی رو بگو! نه خدا وکیلی خدمات ممدرضا رو بگو! جهنم و ضرر خدمات رضا پالان رو بگو جون خودت راه آهن شمال و جنوب واسه انگلیسی ها و جاده چالوس رو نگو!!! آب شیرین کن دوست داری واسه کشورت بسازن؟ بدهی های کشورم که به تو مربوط نیست که پرداخت بشه؟ ارتباط با کشورهای همسایه هم که واست مهم نیست! راه آهن آستارا هم که واست نون نمیشه! اصلا بیخیال خیلی مهم نیست!
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
      2 0
      لیلی زن بود یامرد
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
      1 0
      یه خورده اخبار بخون جانم البته هر چیزی غیر از منوتو و اینترنشنال
  • احمد SA ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    21 34
    مرگ بر منافقین و اصلاح طلبان
    • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      1 1
      مرگ بر کسی که هم سو با اسرائیل دشمن برجامه
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    16 35
    اگرهمه کفار ومشرکین ادم شوند اصلاح طلبان محال است درست شوند اگر امریکا همانها رارها کند اینها بخاطر دشمنی که باخدا دارند توفیق هدایت نخواهند یافت فرق است دردوستان شیطان وبدترینشان گروهی هستند کهاسلام رادیدهاند وباشیطان دوستی دارند ودربین اینها بدتر انکه مثلا سید وحجت اسلا باشد خداتوفیق راازاوسلب کرده تاباسر اورا بهجهنم واسقل ان بیندازد
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    3 26
    بابا جناب آقای رئیسی اهل سیلی زدن نیست محال است به کسی سیلی بزند
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    17 45
    آقای رئیسی ایول دارد لعنت خدا بر دشمنان ولی باید توجه کرد اطلاع رسانی بسیار ضعیف است این موفقیت های فراوان و عجیب را باید فریاد زد و گفت تا کثافتکاری های اصلاح طلبان ره به جایی نبرد!
  • Reza IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    52 27
    عملکرد روحانی بد بود و رئیسی بدتر کدام شاخص رفاهی مردم زمان ایشان بهبود یافت؟ ایشان از اول هم مشخص بود به درد ریاست جمهوری نمی خوره مطمئنا اگه دکتر قالیباف که تجربه کار اجرایی داشت می بود وضعیت مان این نبود
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      15 11
      نونوایی رفتی!!؟
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      1 0
      قلیباف دوست داری اصلاحاتی؟! همین شماها روزی صدبار به قالیباف فحش می دید الان شدی حامی!؟
  • یزدان IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    20 32
    اصلاح طلبی وجود ندارد. اصلاح طلبی یک ماسک فریب هست برای معاندین برانداز بهایی، سلطنتی، منافق خلق که فقط برای امکان زیست داخل نظام و کشور و ضربه زدن از داخل به چهره زده اند ولو بارها قسم و ایه که ما برانداز نیستیم!
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    46 7
    سیلی رو به گرانی ها بزنه
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    46 19
    زنده باد اصلاحات
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      1 0
      خدا هم زده تو دهنتون! وإذا قيل لهم لا تفسدوا في الأرض قالوا إنما نحن مصلحون
  • مجید IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    46 14
    آنهایی که از سفارت عربستان بالا رفتند و حامیانشان چه کسانی بودند؟! سیاهنمایی نکن جان برادر!!!!
    • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
      6 2
      اصلاح طلبان
  • ایرانی IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    29 9
    تا اثار ای از این دست اوردها که گفته میشود در جامعه محسوس نباشد در افکار عمومی قابل درک وهضم نیست ودر حد حرف درمانی بیش نیست.
    • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      0 1
      100% همینطوره
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    12 27
    حرف درستیه ،دولت سید رییسی بجز معضل گرانی البته مسأله کوچکی نیست و تلاش مداوم میطلبه،در بقیه موارد مثل روابط خارجی با همسایگان ،حفظ اقتدار کشور، پیشرفت موشکی، پیشرفت هسته ای، تلاش پیگیر برای رفع مشکلات شهرهای دور افتاده و محروم، تلاش برای دادن تسهیلات بانکی برای مسأله اجاره مسکن و.... ، هیچ نقطه ضعفی نداره ، برخلاف دولت قبل که سرتاپاش نقطه ضعف بود
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    14 11
    اول که آمریکا به راحتی بر ایران چیره شده اگه چیره نشده بود تا حالا شما تنگه هرمز رو بسته بودید و دوما رسانه های غربی از پیشرفت روزافزون همسایه و کشورهای عربی مدام خبر می‌گذارند این شما هستید که چشم پیشرفت همسایه ها و عربستان رو ندارید ولی در آینده مثل امارات که مجبور شدید بپذیرید عربستان و سایر همسایه ها هم مجبور به پذیرش خواهید بود البته پیشرفت های ترکیه رو مدام سانسور میکنید چون کاری از دستتون برنمیاد
    • آرش IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      1 0
      خودت فهمیدی چی گفتی؟؟!! برو خاله بازیتو بکن . اخه با این بحث ها چیکار داری فرزندم؟؟؟؟ از باز بودن تنگه هرمز نتیجه گرفتی امریکا بر ما چیره شده؟؟!! ببخشید این عربستان نبود که با مثلا ائتلاف کشورهای عربی با پشتیبانی امریکا و اروپا و اسرائیل به فقیر ترین کشور عربی حمله کردند تا به خیال خام خودشون 40 روزه کار حوثی های یمن رو تموم کنن؟ و حالا بعد از ده سال به گل خوردن افتادن و مجبور شدن حوثی هایی رو بپذیرند که موشک اسرائیل زن دارند؟؟ این عربستان و ترکیه و قطر و امریکا و اروپا نبودند که می خواستند سوریه رو تجزیه و بشار اسد رو کنار بزنن و حالا به گل خوردن افتادن و مجبور شدن سوریه یکپارچه و بشار اسد قوی تر از قبل رو بپذیرند؟؟؟
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
      1 0
      باشه فشار نخور از شدت فشار خوردن داری هذیون میگی متوهم ! من فکر میکنم تو آنقدر ذهنت تسخیر شده که اگر خود بایدن یا ترامپ هم شکست تحریم رو اعلام کنه میگی آمریکا ایران رو شکست داده بعدم تو خیلی داری فشار میخوری چون کاری از دستت برنمیاد و ارباب پماد لازم شده
  • حسین IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    15 20
    این یک حقیقت انکار نشدنیه که اصلاح طلبا و سلطنتی ها و منافقین همه یک گروه هستن
    • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      1 0
      یک روح واحدن ولی سگ رفته توش چندتا شده، واسه همینه پاچه مملکت رو گرفتن که پیشرفت نکنه!
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
      1 5
      اینم یه حقیقت غیر قابل انکاره که شما کمونیستهای وطنی هستید
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    0 0
    سیلی تنها کافی نیست. باید ی تو بووووق!نی هم بهشون بزنن و بندازنشون بیرون.
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    1 0
    هیچ متوجه شدید از زمانی که دستگاهها و رایانه های آلبانی مصادره شده ،متنهای تخریبی سایتهای اصلاحات و کارگزاران کمتر لایک میخوره
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    1 0
    به کوری چشمان دشمنان داخلی وخارجی ایران قویتر شده وانشالله از این هم قویتر خواهد شد ولی نباید از فتنه گران داخلی غافل ماند این جماعت مریض هستند هر وقت یه فرصتی بدست اوردند یه فتنه به پا کردند البته خیالشون راحته کسی باهاشون کاری نداره
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    0 0
    تا این دوجناح و لشکرمواجب بگیرانشان مقدرات کشور را در دستهای تمامیت خواه و بی کفایت و حریص خود دارند نه امیدی به اصول و آرمانهاست نه توقعی به اصلاح و سلامت.
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    1 0
    منتظر حسادت و خرابکاری اصلاح‌طلب‌ها باشید
  • الناز۱۶ساله IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    8 0
    جناب رییسی یه سیلی هم از طرف من به این قوم منحرف فاسد بزن که میخوان عفت و حجاب و حیای من دختر ایرونی رو به خاطر برگشت به قدرت و خدمت به دشمنانم یعنی آمریکا و اسرائیل به تاراج ببرند
  • مهدی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    1 0
    ما می توانیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس