ائتلاف یحیی با هیئت مدیره برای حذف مدیرعامل؛ چالش‌های عجیب درویش در پرسپولیس

شنیده می‌شود برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از عملکرد مدیرعامل این باشگاه رضایت ندارند و به دنبال برکناری رضا درویش هستند.

به گزارش مشرق، در شرایطی که تنها چند روز از تغییرات در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گذرد و هنوز هیات مدیره جلسه‌ای با حضور نفرات جدید برگزار نکرده اما شنیده می شود که این روزها اختلافاتی بین اعضا شکل گرفته است و به احتمال فراوان بعد از پایان نقل و انتقالات درویش جای خود را به حسین شهریاری رییس هیئت مدیره یا یک مدیر اقتصادی خارج از نفرات هیئت مدیره خواهد داد.

در هفته قبل که تغییرات در هیئت مدیره باشگاه شکل گرفت، تمام امورات تیم در خصوص ادامه همکاری با گل محمدی، جذب بازیکن، تمدید بازیکنانی که قرارداد ندارد، برنامه اردویی به رضا درویش مدیرعامل باشگاه سپرده شده اما هیچ اقدامی تا الان صورت نگرفته است و امروز نیز گل محمدی به انتقاد از مدیرعامل باشگاه پرداخت.

بیشتر بخوانید:

یحیی هیئت‌مدیره پرسپولیس را به تکاپو انداخت

خنثی بودن باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات موضوعی است که موجب ناراحتی اعضای هایت مدیره شده است. در همین راستا شنیده می شود که چند نفر از اعضای هیات مدیره همراه با یحیی گل‌محمدی از عملکرد درویش ناراحت هستند و در صورتی که روند مدیریتی باشگاه به همین شکل پیش برود او خیلی زودتر از چیزی که فکر می کند از پرسپولیس جدا خواهد شد.

این در حالی است که هیات مدیره باشگاه قرار است که در نشست فوری خود، توضیحات مدیرعامل را در مورد اقداماتش در حوزه تقویت تیم و آماده سازی برای فصل بعد بشنود اما بعید است که در این مقطع حساس تغییرات در حوزه مدیرعاملی باشگاه صورت بگیرد چرا که باشگاه این روزها با چالش‌های زیادی مواجه است و این تغییرات احتمالا به پایان نقل و انتقالات موکول خواهد شد.

حفظ بازیکنان تیم و تمدید قرارداد نفراتی که قراردادشان در پایان فصل به پایان رسیده، جذب بازیکن جدید، پرداخت مطالبات و تسویه فصل قبل بازیکنان و پرداخت پاداش و آپشن های قرارداد آنها، برنامه ریزی و تدارک اردوی آماده سازی پیش فصل، جذب بازیکنان مد نظر سرمربی تیم، پرداخت مطالبات رادوشوویچ در این ماه، از جمله اقداماتی است که تعلل در هر بخش ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به باشگاه وارد کند. آن هم پرسپولیسی که در این فصل قهرمانی در لیگ، قهرمانی در جام حذفی و فتح سوپرکاپ را در کارنامه دارد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس فصل قبل توانست در نقل و انتقالات نمره قبولی بگیرد اما با این وجود گل محمدی امروز در گفت و گویی از برآورده نشدن خواسته هایش گفت.

درویش فصل قبل خیلی سریع پس از اتمام لیگ، کار تقویت تیم را آغاز کرد و در چند روز متوالی نفراتی مانند علیرضا بیرانوند، مرتضی پور علی گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی احمدی، سروش رفیعی، گئورگی گولسیانی، یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته را جذب کند اما حالا با وجود اینکه طبق برنامه گل‌محمدی چند روز تا شروع تمرینات زمان باقی است، هیچ بازیکنی به جمع سرخپوشان اضافه نشده است.

این روزها شرایط سرخپوشان به نحوی است که برای جذب بازیکن حتما باید مجوز کمیته مصارف را دریافت کند، و از طرفی منع پرداخت دلاری و یورویی هم مشکلاتی را برای باشگاه در جذب بازیکن به وجود آورده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 3
    باید هوادارای متمول و پولدار پرسپولیس باهم یکی بشن و هزینه هارو بدن اینجوری نمیشه
  • ناصر IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    1 2
    درویش مدیر خوبیه.کم‌کار نکرده.آقا یحیی هم بدونه درویش طی این چندین ماه هر چی گفته شده انجام داده‌ بنابر این اگر بخواد نامردی ای درحقش بکنه چوبشو‌خودش میخوره به باشگاه هم لطمه میزنه.همه شدن ارباب واسه ما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس