کد خبر 1500684
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
رژیم صهیونیستی

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی خواستار برگزاری نشست فوق‌العاده کابینه این رژیم برای بررسی گزینه آغاز حمله نظامی گسترده به شمال کرانه باختری شد.

به گزارش مشرق، «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در پی زخمی شدن ۶ نظامی صهیونیست در درگیری امروز با نیروهای مقاومت در جنین، خواستار نشست اضطراری کابینه رژیم صهیونیستی و بررسی گزینه عملیات نظامی گسترده در شمال کرانه باختری شد.

این وزیر افراطی کابینه «بنیامین نتانیاهو»، امروز (دوشنبه، ۱۹ ژوئن)، پس از تشدید درگیری‌ها در جنین گفت: زمان آن فرا رسیده که عملیات گسترده‌ای در شمال کرانه باختری با مشارکت نیروی هوایی و زمینی آغاز شود. من درخواست می‌کنم که نشست فوری کابینه برای بررسی این موضوع برگزار شود».

نیروهای مقاومت فلسطین، صبح امروز با نظامیان صهیونیست در شهر جنین (شمال کرانه باختری) درگیر شدند.

«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد نیروهای مقاومت موفق شده‌اند یک بمب در مسیر خودروی ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کنند و آن را از کار بیاندازند.

لحظاتی بعد، رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند نظامیان این رژیم در کمین نیروهای مقاومت به دام افتاده‌اند و ۶ نفر از آنها مجروح شدند.

براساس گزارش‌ها، بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی به محل درگیری ارسال شدند و نیروهای مقاومت همزمان این بالگردها را هدف حمله قرار دادند و درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله رزمندگان مقاومت، نیروهای پشتیبان و تجهیزات بیشتری به محل درگیری ارسال کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در جنین اعلام کرد که بر اساس آخرین آمار، تعداد شهدای فلسطینی به سه و تعداد مجروحان به ۲۹ نفر رسیده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس