محمدخانی: درویش با موتور دنبال پول بازیکنان بود/ بازیکنان می‌مانند؛ کجا بهتر از پرسپولیس؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور در پرسپولیس برای همه بازیکنان آرزوست و آنها هم نشان دادند عاشق تیم هستند. این نفرات هم به زودی برای تمدید قرارداد اقدام خواهند کرد. کجا بهتر از پرسپولیس

به گزارش مشرق، ناصر محمدخانی، در رابطه با بلاتکلیفی پرسپولیس بعد از پایان فصل اظهار داشت: فصل تازه تمام شده و جای نگرانی نیست. پرسپولیس تیمی است که بازیکنان، خودشان باید دنبال حضور در این تیم باشند و کسانی هم که بخواهند بیایند، صبر می‌کنند. باشگاه هم کارش را بلد است و به موقع برای تقویت تیم اقدام می‌کند.

وی در رابطه با اینکه مسئولان باشگاه منتظر نظر یحیی گل محمدی هستند، گفت: به طور حتم همینطور بیکار هم ننشسته‌اند. نقل و انتقالات باید در خلوت دنبال شود و جای نگرانی نیست. به نظر من به موقع از حضور بهترین‌های لیگ در پرسپولیس رونمایی خواهد کرد.

پیشکسوت سرخپوشان در مورد اهداف باشگاه گفت: الان پرسپولیس همه جام‌های داخلی را فتح کرده و الان هواداران منتظر قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هستند. پرسپولیس با همین نفراتی هم که دارد می‌تواند برای قهرمانی در آسیا رقابت کند اما بهتر است که چند بازیکن سطح بالای خارجی هم به تیم اضافه شوند تا دیگر به خوبی بتوانیم با تیم‌هایی که بازیکنان بزرگی مثل رونالدو را دارند رقابت کنیم.

وی در خصوص پایان قرارداد برخی نفرات پرسپولیس، تصریح کرد: بازیکنی که در پرسپولیس حضور دارد می‌داند که در چه تیمی بازی می‌کند. حضور در پرسپولیس برای این بازیکنان آرزو بوده و آنها هم نشان دادند عاشق تیم هستند. فصل سختی بوده اما فکر می‌کنم این نفرات هم به زودی برای تمدید قرارداد اقدام خواهند کرد. کجا بهتر از پرسپولیس؟

بیشتر بخوانید:

مربی محبوب گزینه اول جانشینی یحیی شد

محمدخانی اضافه کرد: خیلی از بازیکنان آمدند و رفتند و دوباره برای بازگشت لحظه شماری می‌کردند که این افتخار نصیبشان نشد. بازیکنان قدر جایی که هستند را بدانند؛ چرا که همه افتخارات و موفقیت‌هایشان به خاطر بزرگی نام پرسپولیس است.

وی در مورد دلایل موفقیت پرسپولیس در فصلی که گذشت، گفت: برای موفقیت باید کار تیمی داشت. از مدیریت و کارمندان باشگاه گرفته تا کادر فنی و بازیکنان همه یکدل بودند و به نوعی زحمتشان را می کشند. من حتی یک بار به باشگاه رفتم و در سرمای هوا رضا درویش را دیدم که با موتور می‌رود. او گفت که دنبال پول بازیکنان هستم. برای موفقیت باید اینگونه کار کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان با تمجید از گل‌محمدی تصریح کرد: او از زمان بازیگری‌اش هم همینطور حرفه‌ای بود. همه تمرکزش روی کارش بود و به کسی کاری نداشت و همیشه از او راضی بودیم. یحیی در قامت مربی هم اینگونه است و فقط روی موفقیت پرسپولیس تمرکز می‌کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 0
    چقد پیر شده
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    1 1
    کجا بهتر از پرسپولیس ؟ قلیون بکشن و دستمزدشو بگیرن . بازی که نمیکنن .حتما دستمزد کشیدن قلیون میلیاردیه!!
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      0 0
      اگه از نظر توی مغز فندقی قهرمانی توی دو تا جام با قلیون کشیدن بدست میاد ما حاضریم یه قهوه خونه مجانی در اختیار شما بدبختا بذاریم ببینیم امسال پُخی میشید یا نه!!
  • رضا IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    1 0
    پس ارث پدری بابامسعودشون چی|؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس