کد خبر 1500258
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
کجاست آن تیمی که همه دوستش داشتند!

تیم ملی آلمان این اواخر آنقدر ضعیف بوده که بسیاری از هوادارانش را ناامید کرده است.

به گزارش مشرق، جمعه شب در دیداری دوستانه در شهر ورشو، تیم ملی فوتبال آلمان مقابل ۵۵ هزار تماشاگر نتیجه را به لهستان واگذار کرد تا آمار ضعیف خود را تداوم بخشد.

در ۳ بازی اخیر، آلمانی‌ها تنها یک بار طعم برد را چشیده‌اند و در ۱۵ بازی اخیر تنها ۴ بار برده‌اند. چیزی که کمتر هوادار آلمانی به آن عادت دارد و به همین دلیل نتیجه مانشافات با مربیگری فلیک بسیاری از آنها را ناامید کرده است.

کجاست آن تیمی که همه دوستش داشتند

کریستین فالک، خبرنگار مشهور آلمانی شب گذشته در یادداشتی در نشریه بیلد، شدیدا به تیم ملی آلمان تاخت و از تهدید فدراسیون فوتبال این کشور پرده برداشت.

فالک عنوان کرد که زنگ خطر برای فلیک به صدا درآمده زیرا که هواداران امیدشان را به تیم ملی از دست دادند و یک شکافی بزرگ بین آنها و فوتبال آلمان به وجود آمده است.

این خبرنگار نوشت: نتایج اخیر تیم ملی آلمان باعث شده تا جماعت زیادی از طرفداران دیگر از تیم ملی طرفداری نکنند. آنها اصلا ارزشی برای فلیک قائل نیستند مخصوصا آن ۵.۹۲ میلیون نفری که شاهد باخت آلمان مقابل لهستان بودند. تیم ملی حالا دیگر آن تیمی نیستند که بچه‌ها دوستش داشته باشند. دیگر جوّ خوبی در شهر برای بازی‌های تیم ملی حاکم نیست و شور و حرارت سابق از بین رفته است.

کجاست آن تیمی که همه دوستش داشتند

فالک به بازیکنان این تیم نیز تاخت و نوشت: حقیقت این است که طرفداران دیگر انتظاری از تیم ملی خودشان ندارند زیرا نمایشی فاجعه‌بار در جام‌های جهانی داشته اند. دوم اینکه، بازیکنان تیم ملی نیز انگار هیچ حسی ندارند. انگار جای بازیکنی مثل «شواینی» و «پودولسکی» خالی است!

انتظارات از فلیک اصلا برآورده نشده و این سرمربی آلمانی که با بایرن مونیخ در فوتبال اروپا شاهکار به پا کرد، در یک قدمی اخراج قرار دارد.

کجاست آن تیمی که همه دوستش داشتند

آنها ۳ روز دیگر میزبان کلمبیا هستند و فلیک و بازیکنان این فرصت را دارند تا از هواداران دلجویی کنند و برای روزهای آینده، همه را امیدوار سازند. به نظر می‌رسد اگر نتیجه خوبی در این بازی بدست نیاید، فلیک از هدایت مانشافت پیش از یورو برکنار شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    1 0
    هر کشور اروپایی که بازیکنان مهاجر را به عنوان ملی پوش در ورزش خود وارد کردند در آن رشته به تدریج دچار افت شدند! این موضوع ربطی به مسئله نژاد ندارد بلکه موضوع ملیت است که ممکن نیست کسانی که تعلقی به آن خاک ندارند، صرفاً به واسطه مهاجرت عِرق ملی پیدا کنند! برای درک بهتر می توان گذشته این کشورهای اروپایی مثلاً در رشته فوتبال را با امروزشان مقایسه کرد: هلند، انگلیس، آلمان، سوئیس، پرتغال، بلژیک و فرانسه! اما کشورهایی که بازیکنان شان از نژادهای گوناگون هستند با این تفاوت که زادگاه و ملیت شا هم همان کشور بوده است کمتر با این معضل مواجه بوده اند مانند کشورهای آمریکای جنوبی به خصوص برزیل!
  • رضا IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    3 4
    تنها تیمی که همواره محبوب همه دوستداران فوتبال است تیم استقلال است
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      1 0
      زرشک بخور برا سلامتیت خوبه
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 0
    تازه اولش است. تیمی که تمام هدف و تمرکزش روی تبلیغ همجنس بازی و انحرافات جنسی است باید هم به این فلاکت بیفتد.
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    1 0
    تیمی که با این همه ستاره به جای فوتبال تمرکزش روی حقوق پیروان قوم لوط باشه بهتر از این هم نمیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس