کد خبر 1499875
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
انتقال بزرگ در انتظار ستاره پرسپولیسی/ سرمربی هلندی، هافبک ایران را پسندید

روزنامه البیان اعلام کرد که احمد نوراللهی با تیم جدیدش به توافق رسیده است.

به گزارش مشرق، ۲۴ ساعت بعد از اعلام رسانه‌های مجازی اماراتی مبنی بر انتقال احمد نوراللهی از شباب الاهلی به الوحده، معروف‌ترین روزنامه این کشور نیز در خبری جداگانه به آینده ستاره ایرانی پرداخت.

الوحده موفق شد احمد نوراللهی بازیکن ایرانی شباب الاهلی را در انتقالی آزاد و به عنوان یکی از نخستین خریدهای فصل آینده به خدمت بگیرد. البیان متوجه شد که الوحده پس از پایان قرارداد نوراللهی با شباب الاهلی با این هافبک به توافق نهایی رسیده است و حالا همه منتظر اعلام رسمی این توافق در هفته آتی هستند.

این انتقال بزرگ در حالی رقم می‌خورد که نوراللهی فصل گذشته با شباب الاهلی به عنوان قهرمانی رسید اما حالا به سراغ چالشی جدید در فوتبال لیگ ادنوک می‌رود.

نوراللهی فصل گذشته ۲۴ بازی برای شباب الاهلی انجام داد و جزو بازیکنان رکورددار این تیم محسوب می‌شود. این در حالی بود که هم تیمی اش در شباب الاهلی یعنی مهدی قایدی یک فصل بعنوان بازیکن قرضی به استقلال رفته بود و حالا باید دوباره به الاهلی برگردد.

قرار است در روزهای آینده مارسل کایزر سرمربی ۵۴ ساله هلندی که سابقه هدایت آژاکس و قهرمانی با الجزیره در امارات را دارد، سرمربی الوحده شود.

الوحده به همراه العین بزرگ‌ترین باشگاه فوتبال امارات است که حالا با خریدهای جدید به دنبال بازپس‌گیری تاج و تخت خواهد بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس