کد خبر 1499712
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۵۰ کیلو گرم تریاک از یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در بزرگراه امام رضا (ع)، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: به دنبال کسب اطلاعاتی مبنی بر قاچاق موادمخدر از استان‌های شمالی کشور به استان تهران و تردد سوداگر مرگ از بزرگراه امام رضا (ع) برای انتقال این مواد به تهران، ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان ری وارد عمل شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات اولیه از صحت گزارش دریافتی اطمینان حاصل کردند، گفت: در ادامه ماموران انتظامی اقدام به کنترل و مراقبت محور مذکور کرده و سرانجام ساعتی بعد با مشاهده خودروی سواری متعلق به سوداگر مرگ عملیات دستگیری آنان وارد فاز اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهر ری با اشاره به مشاهده و متوقف کردن خودروی حامل موادمخدر از سوی ماموران گفت: ماموران با متوقف کردن یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ اقدام به بازرسی از آن کرده که در جریان آن ۵۰ کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند.

طرهانی با بیان اینکه در این عملیات یک نفر نیز دستگیر و به همراه خودروی مذکور به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: این فرد در جریان بازجویی‌ها به جرم خود برای انتقال موادمخدر و قصدش برای توزیع این مواد در تهران اعتراف کرد. در ادامه نیز به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    0 0
    پژو 405 glx بود یا slx؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس