دریادار ایرانی

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: به اذعان بسیاری از تحلیلگران، جمهوری اسلامی امروز مایه عزت جهان اسلام است و با حماسه‌آفرینی ناوگروه ۸۶، پرچم جهان اسلام را بالاتر بردیم.

به گزارش مشرق، امیر دریادار شهرام ایرانی روز پنجشنبه در حاشیه آیین دانش آموختگی دانش پذیران دوره ۱۹۳ شهید گداعلی رضاپور ثانی در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش باید در حوزه آموزشی رشد بالایی داشته باشد و آموزش‌های ما نیز در این سال ها به گونه‌ای بود که توانستند ماموریت ۳۶۰ را به سهولت و راحتی انجام دهند.

وی اضافه کرد: طی چهار دهه‌ای که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد دشمنان بر این باور بودند که هیچ‌گاه جمهوری اسلامی ایران نخواهد توانست به عرصه‌های دریایی به ویژه محیط‌های اقیانوسی دست یابد اما امروز اقیانوسی در کره زمین نیست که به آن دست نیافته باشیم.

وی اظهار کرد: آموزش‌هایمان با تجاربی که در ناوگروه بدست آمده، تغییر می کند زیرا در این ماموریت همه چارچوب‌های آموزشی، علمی و دانشی بوسیله ایرانیان در همه صحنه‌ها و حوزه‌ها اعم از فرهنگ، دین، اقتدار، صنعت، دانش بنیان، روابط و سیاست خارجی و به طور خاص در حوزه اقتصادی پشت سر گذاشته شد.

امیر دریادار ایرانی تاکید کرد: از این‌رو به طور قطع مسیر آموزشی ما تغییر جدی خواهد داشت. امروز چشم همه بویژه جهان اسلام به ماست که از این ظرفیت استفاده کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    1 0
    احتمالا حضور هوایی خواهند داشت.
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    0 0
    حضور متفاوت با ناوچه ای که از پس دفاع از خودش بر نمیاد؟ . ساختش 20 سال طول کشیده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس