کد خبر 1499509
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
سد کرج آب می رود

مدیر روابط عمومی شرکت آبفای استان البرز با اشاره به اینکه بهره برداری از آب سد کرج آغاز شده، اظهار کرد که آب سد برای انتقال به تصفیه خانه شماره یک در مدار جریان قرار گرفت.

به گزارش مشرق، علیرضا لرستانی روز پنجشبه گفت: انتظار می رود بعد از انتقال آب به تصفیه خانه شماره یک تا ساعاتی دیگر آب مشترکان تامین و در شبکه توزیع و مصرف قرار بگیرد.

وی با تاکید براینکه مردم می بایست برای مصرف آب همچنان با شرکت آبفای استان البرز همراهی کنند، افزود: رعایت الگوی مصرف به خاطر نوسانات،‌ افت فشار و قطع آب که در چند روز گذشته صورت گرفته ضروری است ضمن آنکه برای رسیدن به تعادل در شبکه توزیع زمان بیشتری نیاز است.

لرستانی تاکید کرد: به خاطر رفتار و نیاز مصرفی مردم و افزایش دمای هوا هنوز نمی توان پیش بینی کرد که چه زمانی می توان به تعادل در توزیع آب برسیم،‌ اما تا آخر وقت امروز قرار است که آب به تصفیه خانه شماره یک برسد و آب شرب برای مصرف در اختیار مردم قرار بگیرد.

این مسئول گفت: مردم استان البرز همچنان به اطلاعیه های آبفای استان توجه داشته باشند و مدیریت مصرف را رعایت و مانند سابق مصرف نکنند تا آب مصرفی در اختیار تمام مشترکان استان قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از ساختمان ها در استان دارای پمپ آب هستند که نوسان فشار و قطعی آب در چند روز گذشته سبب شده تا مشکلاتی در مخزن و یا اتصالات آن داشته باشند که می بایست آن را بررسی کنند .

وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به توزیع آب توسط آبفای البرز و دیگر دستگاه های خدمات رسان به مناطقی که با قطعی و افت فشار مواجه شده اند،‌ گفت: توزیع آب بسته بندی و فعالیت تانکر های آب تا رفع کامل مشکل دربین مناطق مختلف استان البرز ادامه دارد.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز نیز شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران،‌ گفت: مشکلات استان در بحث آب شرب که به واسطه سیل به وجود آمده،‌ کاهش می یابد و تلاش ها بر این است تا امروز پنجشنبه به وضعیت عادی برسیم .

بارش شدید باران عصر و شامگاه پنجشنبه ۱۸ خردادماه جاری سبب ریزش کوه و سیلاب در جاده کرج – چالوس شد که خساراتی به این جاده وارد کرد ضمن آنکه ریزش کوه سبب انسداد بخشی از خروجی آب سد کرج شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 14
  • سلام ودرودخدابه شهدا IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    0 3
    آقای مسئول منظورازهمکاری چی هست چطورمیشی آب شهرازساعت ۱۰صبح قطع می کنیدمنطقه عظیمیه راساعت ۱۲شب آب رووصل می کنیدخدایی اسمت روگذاشتی مسلمان حالاخداراشکرسدروآب نبرد.اینطورمواقع آدم ازنهادی مثل سپاه پاسداران کمک می گیرند
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    0 1
    با f35 ????
  • هادی فرهودی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    1 2
    دروغ دروغ دروغ الان هر روز دارن همین و میگن امروز در مدار قرارمیگیرد فردا می‌گیرد فردا میشه میگن قرار است امروز در مدار قرار بگیرد کلا چرت و پرت میگن و دروغ
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    0 1
    متاسفانه‌هیچ‌گونه‌خدماتی‌درمحل‌اقامت‌ما‌ازسوی‌سازمان‌اب‌صورا‌نگرفته‌واین‌نوع‌عملکرد‌جای‌بسی‌تاسف‌دارد
  • GB ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    0 2
    ایا شامل مسولین هم میشود یا موقع طهارت با اب معدنی وضو میگیرند ومردم باید تیمم کنند
  • مریم IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    1 2
    مردم درطی روز توالت نمیتونن برن بعدشماازصرفه جویی حرف میزنید ، بچه من میگه صبرمیکنم تاآب بیای بعدمیرم توالت بااینکارخمه کلیه درد عفونت ادراری ومشکلات مثانه میگیرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس