رونمایی از اولین فینالیست کافا با گلزنی مدافع پرسپولیس مقابل تیم برانکو +فیلم

اولین فینالیست تورنمنت کافا ۲۰۲۳ معرفی شد.

به گزارش مشرق، رقابت‌های مرحله گروهی کافا ۲۰۲۳ امروز با برگزاری ۲ بازی در گروه اول پیگیری شد.

عمان با هدایت برانکو ایوانکوویچ در شرایطی که در بازی اول با نتیجه پرگل سه بر صفر مقابل ازبکستان شکست خورده بود، در دومین دیدار خود در این تورنمنت هم ناکام ماند و با نتیجه یک بر یک مقابل تاجیکستان متوقف شد. وحدت هنانوف، مدافع پرسپولیس زننده تک گل‌ تاجیک‌ها در این مسابقه بود.

در دیگر دیدار امروز ازبکستان مقابل ترکمنستان با ۲ گل الدور شومورودوف به پیروزی ۲ بر صفر رسید تا ۶ امتیازی شده و صعودش به فینال تورنمنت را قطعی کند.

تاجیکستان، ترکمنستان ترکمنستان و عمان به ترتیب تیم‌های دوم تا چهارم این گروه هستند که در روز آخر مرحله گروهی باید برای رسیدن به دیدار رده‌بندی تلاش کنند.

تیم ملی فوتبال کشورمان که اکنون بالاتر از قرقیزستان و افغانستان صدرنشین گروه دوم است، با کسب یک تساوی مقابل قرقیزها می‌تواند صعود خود به فینال و تقابل با ازبکستان را قطعی کند.

دیدار نهایی تورنمنت سه‌شنبه هفته آینده در ملی تاشکند برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهرام IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    2 2
    سلام. وقتی گزارشگر شما پرسپولیسی باشه و با این دید گزارش تهیه کنه میشه این.یه بازیگزن تاجیک که پرسپولیس بازی می کنه. حالا رفته توی تیم ملی خودشون که اصلا بما ربطی نداره گل زده ، به پرسپولیس چه ربطی داره؟ مدیران رساله ها این نوع طرفداری ها را کی باید کنترل کنند؟.تا وقتی همه چیز ما شده استقلال و پرسپولیس وضع فوتبالمون همینه . همیشه در جا زدیم.
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      0 0
      چی می گویی باباجان. این جذابیت خبره.نکته جالب خبر همینه. این که هنانوف به تیمی که سرمربی سابق پرسپولیس بالای سرشه گل زده. این نکته جالبشه. به این میگویند ژورنالیسم.
    • ... IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      0 0
      انگار تو ایران فقط این دو تیم بیت المال خور و فنا ده وجود داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس