کد خبر 1499257
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
کاهش مصرف برق با تغییر ساعات اداری

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران از تغییر محسوس مصرف برق شهر تهران همزمان با تغییر ساعات اداری خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از وزارت نیرو، "مسعود عزیزی" با حضور در یک برنامه تلویزیونی گفت: بررسی داده‌های حاصل از کنتورهای هوشمند نشان دهنده آن است که تغییر ساعات اداری منجر به تغییر محسوس مصرف برق شهر تهران در ساعات اوج بار میان روز شده است.

وی با قدردانی از ادارات و نهادهای اجرایی که همکاری لازم را در اجرای مصوبه هیئت وزیران مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق بخش اداری داشته‌اند، اعلام کرد: با تعداد معدود از ادارات که اقدام به کاهش مصرف نکرده‌اند، مطابق اختیارات قانونی برخورد لازم صورت گرفته است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران تصریح کرد: اشتراک برق ادارات پرمصرفی که نسبت به اجرای مصوبه هیئت وزیران بی‌توجه بوده‌اند قطع شده و وصل مجدد اشتراک این مشترکان منوط به تعهد کتبی بالاترین مقام مسئول سازمان مربوطه است.

وی همچنین اجرای طرح پرداخت پاداش به مشترکان خانگی را ابتکاری ارزنده توسط وزارت نیرو دانست و گفت: با اجرای این طرح تمامی مشترکان حتی مشترکان پرمصرف می‌توانند در صورت کاهش مصرف برق نسبت به سال گذشته مشمول پاداش ریالی تا سقف ۲,۰۰۰ تومان به ازای هر کیلووات ساعت شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    2 0
    لطفا اینو یکی به نمایندگان مجلس حالی کنه که مانع تغییر ساعت شدن و من که کادر درمانم هنوزهم مجبور با عدم تغییر ساعت سرکار برم .
  • ناشناس IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    1 0
    آمار رو کی میده؟ معلومه قراره چه آماری از خودشون دربیارن
  • کارمند هلال احمر IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    1 0
    ۸ ساعت کار در روز و در تهران شده ۹ ساعت و مصرف برق کم شده ینی؟؟؟!!!
  • یکتا IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    1 0
    با اجرای ساعت تابستانی مانند همه کشورهای پیشرفته دنیا می‌توانستیم صرفه جویی بهتری داشته باشیم!!! ولی افسوس از لج بازی !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس