امیر حیدری: امنیت کامل در مناطق مرزی کردستان برقرار است

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اهتمام نیروی زمینی ارتش در پایش مرزهای کشور گفت: امنیت کامل در مناطق مرزی استان کردستان برقرار است.

به گزارش مشرق، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه آیین تقدیر از نیروهای تیپ ۲۲۸ سقز با اشاره به رصد لحظه‌ای مرز استان کردستان گفت: نیروی زمینی ارتش با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی مرزهای کشور را به‌صورت لحظه‌ای رصد می‌کند و با این همکاری و همدلی ایجاد شده، اشراف اطلاعاتی خوبی شکل گرفته و امنیت کامل در مناطق مرزی استان کردستان برقرار است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، هدف از سفر خود به سقز را تجلیل از نیروهای تیپ ۲۲۸ متحرک هجومی این شهرستان عنوان کرد و گفت: این تیپ هجومی به مدت سه سال به مناطق مرزی غرب کشور اعزام شده بود که خوشبختانه این عزیزان توانستند مأموریت محوله ارتش جمهوری اسلامی ایران را با شایستگی کامل به اتمام برسانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    8 0
    الحمدالله. به اشرار در آن مناطق رحم نکنید که رحم کردن به آنها جفا به انقلاب و خون شهداست
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    0 5
    امنیت کامل چطور برقراره که نیروهای نظامی کشور به پهپاد و توپ در داخل گشور دارن علیه تروریسم میجنگن؟ چه بلایی سر نیروهای اطلاعاتی کشور اومده؟ چه بلایی سر مرزبانی کشور اومده؟ به هر طرف نگاه میکنی نشانه های فروپاشی میبینی!
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    0 5
    منظور فرمانده از امنیت کامل چیه وقتی در داخل خاک کشور داره با تروریسم میجنگه؟ معلومع وقتی فرمانده نظامی کشور در پی حل مسائل اقتصادی و جهاد تببین باشه دیگه وقت نمیکنه به وظایف تخصصی خودش برسه و اینطور تروریست ها راحت در داخل کشور نفوذ میکنن و در ارتفاعات مستقر میشن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس