کد خبر 1499062
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸
طارمی - ایران و افغانستان

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که آنها در بازی با افغانستان بدون توجه به نام این تیم، به دنبال نشان دادن شخصیت تیمی ایران بوده‌اند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین دیدار در تورنمنت کافا، توانست با نتیجه پر گل ۶ بر یک از سد افغانستان بگذرد.

مهدی طارمی که با زدن ۳ گل از ۶ گل به عنوان بهترین بازیکن این مسابقه انتخاب شد، پس از پایان بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود و از دقیقه اول مسابقه، افغانستان را زیر فشار گذاشتیم. شخصیتی تیمی که داشتیم را در زمین بازی به نمایش گذاشتیم و توانستیم در پایان با تعداد گل‌های زیادی به پیروزی برسیم.

طارمی درباره تیم ملی افغانستان، اظهار داشت: امشب به دنبال این بودیم شخصیت تیمی خودمان را نشان بدهیم و برایمان مهم نبود برابر چه تیمی قرار می‌گیریم. ایده‌های خودمان را در زمین بازی پیاده می‌کنیم و برای جام ملت‌ها آماده می‌شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی عصبانی AU ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    و البته با انچه من در سایت فارس و یا همین مشرق خواندم تعدادی از بازیکنان افغانستان بعلل مختلف نتوانستند در تیمشان باشند. البته کی اهمیت میدهد مربی فنی و با قدرت تیم ملی ایران یکی دو تا پیروزی مقابل تیمهای رده ۳-۴ اسیایی را در توان تیم خود!!!!!! میداند - و تا وقتی که تیمهای خوب دستشو خوندند و متاسفانه بلجن میکشانددش بتواند در دفاع از مربیگری خود این پیروزیهای افتخار امیز!!!!😀😅😂 را به ملت ایران بفروشد.
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    شما بدبختا رو سوراخ کنید، با انگلیس هم 6 تا گل بخورید مثله موش
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    0 0
    طارمی و دوستانش برابر انگلیس انگار رفته بودند پارک گردش و بدترین نتیجه تاریخ رو رقم زدند حالا برای بازی کردن با افغانستان ناراحته که درحدشان نیست خیلی جالبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس