کد خبر 1498722
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
ماجرای مراسم تولدی که ۵ کودک را یتیم کرد

مراسم تولدی که قرار بود نمایشی از سوی معاندان علیه امنیت کشور باشد منجر به یتیم شدن پنج کودک بی گناه شد.

به گزارش مشرق، عصر روز یکشنبه هم زمان با فراخوان معاندین برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد مرحوم «کیان پیر فلک» نیروهای انتظامی شهرستان ایذه با اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی در شهرستان اقدامات لازم را انجام دادند.

در یکی از ایستگاه های تأمین امنیت عمومی یک نفر با هویت معلوم و از بستگان مادر کیان پیرفلک با خودروی سواری تیبا به صورت عمدی حمله و در این اقدام وحشیانه سروان «محمد قنبری» بر اثر برخورد تعمدی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید محمد قنبری ساکن شهرستان صیدون دارای پنج فرزند است که اکنون آنها بابت مراسمی که آش آن رسانه های معاند با همدستی برخی مزدوران داخلی تهیه کرده بودند، یتیم شدند.

با اقدام به موقع کارکنان مستقر در صحنه فرد مهاجم بر اثر اصابت تیر مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت شده است.

مراسم تشییع شهید محمد قنبری، شهید راه امنیت روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه ساعت ١٨ در محل فرماندهی فراجا استان خوزستان برگزار شد.

همچنین پیکر پاک این شهید راه امنیت سه شنبه ساعت ١٠ صبح در شهرستان ایذه و سپس ساعت ١٦ در باغملک تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    18 1
    این گریه های یتیمان مظلوم
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      0 0
      معتمد آریا (مادر تمام تروریستها) حالا حاضری برای عذادار شدن این 5 بچه بیایی فیلم درست کنی و عربده بزنی و ادای گریه رو در بیاری و قاتل باباشون رو محکوم کنی یا فقط برای حمایت از تروریستها عربده میکشی؟
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    25 2
    متاسفانه خودمون اقتدار نیروهای کشور کم کردیم تو کشورهای غربی چنان از پلیس ترس دارن کسی جرات چنین کارای را ندارد
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    26 0
    افغان ها رو بفرستید برن کشورشون
    • IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      3 1
      میشه خفه شی لطفا به اونا چه ربطی داره تروریست بختیاری بوده نه افغانی
    • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      4 1
      تو بری افغانستان خیلی بهتره!!!
    • سید محسن IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      0 0
      نیروی کار نداریم بفهم مثل ماکه می ریم استرالیا وکانادا کارگری
  • فرزاد IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    15 0
    من نمیدانم کجای دنیا برای یک ادم معمولی که از دنیا رفته سالروز تولد میگیرند؟ مگر اینکه قصد و غرضی در کار بوده که حتماً هم همین طور است. این خانم اول باعث مرگ کودک خود شد و حالا هم برای فرار از عذاب وجدان مرگ فرزندش به جای توبه در پیشگاه خداوند مهربان به جلو فرار میکند و باعث شهادت نیروهای پاک امنیتی کشور عزیزمان میشود، این خانم چطور فردای قیامت میتواند جوابگوی خداوند عزیز و پسر معصوم خودش باشد؟
  • IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    1 0
    سلام بر شهیدان سلام و درود بر شهید بزرگوار شهید محمد قنبری ان شاءالله با اقا رسول الله صلوات الله علیه و خاندان پاک و مطهرش محشور شود الهی آمین ان شاءالله خداوند به پدر و مادر شهید و همسر و فرزندانش صبر عطا کند الهی آمین دشمنان انقلاب اسلامی ایران آرزوی نابودی انقلاب اسلامی ایران رو به گور خواهند برد مرگ بر منافقین کور دل . مرگ بر ضد انقلاب و معاندین و آشوب گران بی شرف و کثیف و حرام لقمه
  • IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    3 0
    چه تولد نحس وشومی. مادر بی شرف کیان. اشغالی که خون پسرش هم گردنش. چه رسد به خون پاک شهید قنبری‌.....هرزه به چه قیمای خودت رو فروختی بی ناموس
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      0 0
      نکات زیر را توجه کنید: 1- چرا در حادثه تروریستی کشته شدن کیان پیر فلک و مجروح شدن پدرش ، مادر کیان پیرفلک سالم ماند؟ 2- مگر مادر کیان پیر فلک در آن خودرو نبوده؟ 3- چرا مادر کیان پیر فلک جنازه کیان پیر فلک را قایم کرد و خودش سریع دفنش کرد و اجازه نداد جنازه کیان پیر فلک کالبد شکافی شود تا مشخص شود که کیان پیر فلک با چه گلوله ای کشته شده است؟ (هدفش میتواند پنهان نگهداشتن واقعیت بوده باشد) 4- چرا نیروی انتظامی احتمال با تیر زدن کیان پیر فلک و پدرش را توسط مادر کیان پیر فلک از داخل خودرویشان بررسی نکردند؟ 5- این احتمال قوی وجود دارد که مورد اصابت قرار گرفتن کیان پیر فلک و پدرش توسط مادر کیان پیر فلک هم بوده است.
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      0 0
      نکات زیر را توجه کنید: 1- چرا در حادثه تروریستی کشته شدن کیان پیر فلک و مجروح شدن پدرش ، مادر کیان پیرفلک سالم ماند؟ 2- مگر مادر کیان پیر فلک در آن خودرو نبوده؟ 3- چرا مادر کیان پیر فلک جنازه کیان پیر فلک را قایم کرد و خودش سریع دفنش کرد و اجازه نداد جنازه کیان پیر فلک کالبد شکافی شود تا مشخص شود که کیان پیر فلک با چه گلوله ای کشته شده است؟ (هدفش میتواند پنهان نگهداشتن واقعیت بوده باشد) 4- چرا نیروی انتظامی احتمال با تیر زدن کیان پیر فلک و پدرش را توسط مادر کیان پیر فلک از داخل خودرویشان بررسی نکردند؟ 5- این احتمال قوی وجود دارد که مورد اصابت قرار گرفتن کیان پیر فلک و پدرش توسط مادر کیان پیر فلک بوده است. دوستان این فتنه را انتشار دهید
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
      0 0
      آخه شما با چه عقل و منطقی این حرفهای احمقانه رو می زنید به گزارش پلیس فاصله شلیک به ماشین 12 تا 18 متر و نوع سلاح کلاشینکف بوده. ابتدا از این فاصله چند تیر به سپر جلوی ماشین می زنند .بعد که پدر کیان می خواست با ماشین دور بزند و به سمت میدان هلال احمر برود، در حال دورزدن سمت چپ ماشین یعنی راننده و کیان تیر خوردند.
  • IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    3 0
    نیروی انتظامی برای تامین امنیت شبانه روزی مردم تلاش میکند و اینطور نیروهایش مظلومانه به شهادت می رسند،نیروی انتظامی پر خطر ترین شغل و با کمترین حقوق و دستمزد،از سادگی منزل این شهید همه چیز مشخص است.
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    2 0
    مادر کیان لعنت بهت ،شاید تا حالا دلم به حالت میسوخت ،الان متنفرم ازت #اشد مجازات برای مادر کیان
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      0 0
      نکات زیر را توجه کنید: 1- چرا در حادثه تروریستی کشته شدن کیان پیر فلک و مجروح شدن پدرش ، مادر کیان پیرفلک سالم ماند؟ 2- مگر مادر کیان پیر فلک در آن خودرو نبوده؟ 3- چرا مادر کیان پیر فلک جنازه کیان پیر فلک را قایم کرد و خودش سریع دفنش کرد و اجازه نداد جنازه کیان پیر فلک کالبد شکافی شود تا مشخص شود که کیان پیر فلک با چه گلوله ای کشته شده است؟ (هدفش میتواند پنهان نگهداشتن واقعیت بوده باشد) 4- چرا نیروی انتظامی احتمال با تیر زدن کیان پیر فلک و پدرش را توسط مادر کیان پیر فلک از داخل خودرویشان بررسی نکردند؟ 5- این احتمال قوی وجود دارد که مورد اصابت قرار گرفتن کیان پیر فلک و پدرش توسط مادر کیان پیر فلک هم بوده است.
  • مونا IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    3 0
    مادر کیان اگر احساس مادری داشتی آمرزش برای بچه ات طلب میکردی نه نفرت و توهین به قبرش
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    شهادت هنر مردان خداست
  • حسین IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    3 0
    تولدبازی سیاسی کثیف باشهادت پدر5بچه ی بیگناه
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      0 0
      1- چرا در حادثه تروریستی کشته شدن کیان پیر فلک و مجروح شدن پدرش ، مادر کیان پیرفلک سالم ماند؟ 2- مگر مادر کیان پیر فلک در آن خودرو نبوده؟ 3- چرا مادر کیان پیر فلک جنازه کیان پیر فلک را قایم کرد و خودش سریع دفنش کرد و اجازه نداد جنازه کیان پیر فلک کالبد شکافی شود تا مشخص شود که کیان پیر فلک با چه گلوله ای کشته شده است؟
  • حاجی از جوبشور قم IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    مادر کیان پیرفلک حتما باید در جلسات دشمن شناسی رهبر کبیر انقلاب شرکت میجست تا دشمن را به درستی رصد کند و دوست را دشمن و دشمن را دوست خطاب نکند..
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    لباس پلیس باید دوربین داشته باشه که شبکه های ماهواره ای نتوانند بعد از هر اتفاقی علیه پلیس دروغ سازی کنند
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    مادر کیان پیرفلک ، نکبت ازش می‌باره تا فتنه ای دیگر بپا نکنه و صداها نفر رابه کشتن نده ، جشن تولد یادش نمیره !
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    زنیکه روانی. این مگه فک و فامیل نداره که جمعش کنند. پسر عموی خودشم بکشتن داده آخه
  • ایرانی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    روحش قرین رحمت الهی . خدا لعنت کنه قاتل و پشتیبانان قاتل و مسببین این کشتار رو چه حقیقی و چه مجازی . چه داخلی و چه خارجی
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    مراسم تولد کودک کشته شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس