کد خبر 1498489
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
فرصت چند باره به بازیکنان دو رگه؟

بازیکنان دو رگه امتحان خود را طی سالیان گذشته پس داده اند و دعوت مجدد آنها چه دردی از بسکتبال ایران دوا خواهد کرد؟

به گزارش مشرق، اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ از روز شنبه در تهران و سالن آزادی زیر نظر هاکان دمیر سرمربی جدید و ترکیه‌ای آغاز شده است.

نکته جالب توجه این اردو دعوت دوباره از بازیکنان دو رگه است، بازیکنانی که طی چند سال حضور در ایران کیفیت چندانی از خود نشان ندادند، اما برخی مربیان اصرار عجیبی به استفاده از آنها در تیم ملی داشتند.

حالا هم فرصتی دوباره به آنها به ویژه آرون گرامی پور داده شده در حالی که سال گذشته این بازیکن اصلا پاسخ تماس فدراسیون را هم نداد و به اردو هم نیامد.

در کنار این بازیکن، پویان جلال پور هم که در عین ناباوری همراه تیم ملی به المپیک توکیو رفت، دوباره دعوت شده، اما ظاهرا هر دو نفر قصد حضور در تیم ملی را ندارند و مشخص نیست چه اصراری برای حضور آنها و پوشیدن پیراهن تیم ملی وجود دارد.

حامد حدادی ستاره تیم ملی بسکتبال بعد از المپیک توکیو گفته بود: «از حضور بازیکنان دو تابعیتی در المپیک تشکر می‌کنیم، اما حاضرم شرط ببندم اگر الان آن‌ها را دعوت کنیم، به اردوی تیم ملی نمی‌آیند و فقط به خاطر المپیک آمدند. سعی کردم بازیکنان دو پاسپورته را حمایت کنم و اگر کم و کسری داشتند جبران کنم. قبل از المپیک گفتم نباید دیگر چنین بازیکنانی بیایند. باید رک و راست حرف بزنم.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس