قرارداد یکساله هاکان با فدراسیون بسکتبال/ تکلیف ارمغانی امشب مشخص می‌شود

سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران با عقد قراردادی یک ساله مسوولیت این تیم را بر عهده گرفت.

به گزارش مشرق، پس از کش‌وقوس‌های فراوان در نهایت دمیر هاکان ترکیه‌ای به عنوان سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران معرفی شد. قرارداد این مربی‌ ترک‌تبار یک‌ساله و قرار است در نخستین گام تیم ملی ایران را در جام‌جهانی بسکتبال همراه کند.

بعد از این مسابقات رویداد مهمی چون بازی‌های آسیایی را در پیش داریم و دمیر باید آسمان‌خراش‌های ایرانی را در این آوردگاه بزرگ همراهی کند. البته مسوولان فدراسیون بسکتبال در صدد هستند در هفته آینده و در نشست خبری زوایای مختلف حضور این مربی را رسانه‌ای کنند.

از سویی دیگر با توجه به شرایط قرارداد فدراسیون بسکتبال ایران با سعید ارمغانی، امشب قرار است در تماسی بین جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال ایران و سرمربی پیشین تیم ملی در خصوص راهکارهای همکاری دوطرفه تبادل نظر شود. اگر شرایط فراهم شود، ارمغانی در مسئولیتی دیگر و در تیم‌های پایه به کار خود ادامه خواهد داد در غیر این صورت، فدراسیون بسکتبال باید رضایت او را جلب کند.

اما بحث همکاری بچیروویچ پایان یافته و او دیگر در تیم ملی بسکتبال ایران نخواهد بود، هر چند وی یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بود اما با توجه به شرایط موجود و مسیری که فدراسیون در پیش گرفته، این همکاری حاصل نشد تا جایی که از گزینه‌های سرمربیگری هم خارج شد و با توجه به حضور سرمربی ترک‌تبار به نظر می‌رسد او دیگر در بسکتبال ایران حضور نخواهد داشت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس