هوانیروز نقش مهمی در بر هم زدن معادلات نظامی دشمن دارد

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: هوانیروز نقش بسیار مهمی در بر هم زدن معادلات نظامی دشمنان دارد و دشمنان می‌دانند که اگر بخواهند کوچکترین حرکتی کنند با سخت‌ترین پاسخ‌ها مجازات خواهند شد.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ یوسف قربانی در همایش جهاد تبیین که با حضور فرماندهان، کارکنان و خانواده‌های پایگاه سوم رزمی هوانیروز کرمان برگزار شد، گفت: یکی از راهکارهای مقابله با دشمنان و امپراطوری رسانه‌ای غرب، تبیین دقیق، علمی و مستند دستاوردها است.

وی افزود: راهبرد هوانیروز ارتش در مقابله با دشمنان همانند آیه قرآن کریم " أَشِدَّاء عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ " است که مصداق آن مقابله با پدیده منحوس داعش و روی دیگر آن فعالیت‌های مردم یاری و کمک به هم نوعان در هر شرایط و مخاطرات طبیعی است.

فرمانده هوانیروز ارتش تصریح کرد: جهاد تبیین برای دشمنان ما خطر آفرین است زیرا توطئه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کند، در نتیجه وظیفه و تکلیف همه ما با ابزار جهاد تبیین، مقابله با دسیسه‌های شوم دشمنان است.

سرتیپ قربانی با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمنان به ویژه هجمه‌های عظیم آنان در فضای مجازی اظهار داشت: مسیر انقلاب، مسیر روشن و درستی است، در این مسیر به منظور مقابله با فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و هجمه‌های عظیم آنان در بستر فضای مجازی باید بینش، دانش و بصیرت خود و خانواده‌هایمان را ارتقاء دهیم.

وی با اشاره به پیشرفت‌های روزافزون هوانیروز گفت: هوانیروز شعار معروف حضرت امام (ره) که فرمودند "ما می‌توانیم" را به خوبی محقق کرده است. امروز ناوگان ما به‌روز شده و تمام تعمیرات و ساخت قطعات بالگردها توسط صنایع داخلی کشورمان صورت می‌گیرد و این قدرت و توانمندی به دست جوانان صورت گرفته است.

فرمانده هوانیروز ارتش خاطرنشان کرد: امروز هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار مهمی در بر هم زدن معادلات نظامی دشمنان دارد. دشمنان می‌دانند که اگر بخواهند کوچکترین حرکتی کنند با سخت‌ترین پاسخ‌ها از جانب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مجازات خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    3 1
    هوانیروز نقش مهمی در بر هم زدن معادلات نظامی دشمن دارد؟ این یجور شوخیه؟ شما دقیقا چه قابلیتی داری که معادلات دشمن رو به هم بزنی؟
    • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      2 0
      دشمن فقط امریکا و اسرائیل نیست که، دشمنهای زیادی در مرزها موجوده که بهترین راه مقابله با اون ها بالگرد پیشرفته هستش
  • سید مرتضی IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    0 0
    کوادکوپترهای سنگین و بزرگ هستن که میتونن بار و وسایل سنگین رو حمل کنن این ها مناسب هوانیروز هستش یا هواپیماهای بدون سرنشین عمود پرواز یا هلیکوپترهای بدون سرنشین این ها تجهیزات جدید و آینده هستن در کنار بالگردها بسیار کاربرد خواهند داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس