کد خبر 1498277
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
حملات نژادپرستانه به مهاجم گل‌نزن اینتر پس از فینال

مهاجم بلژیکی تیم اینتر پس از شکست تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپا، هدف توهین‌های نژادپرستانه قرار گرفت.

به گزارش مشرق، «روملو لوکاکو» مهاجم سیاه‌پوست بلژیکی تیم اینتر پس از شکست یک بر صفر نراتزوری مقابل منچسترسیتی در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هدف حملات نژادپرستانه در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

لوکاکو در نیمه دوم بازی شب گذشته (شنبه) مقابل سیتیزن‌ها در ورزشگاه «المپیک آتاترک» استانبول به میدان آمد. او یک موقعیت طلایی را به هدر داد و یک بار هم مانع گلزنی «فدریکو دی مارکو» هم تیمی خود شد.

«تیری هانری» اسطورهباشگاه آرسنال و مربی پیشین تیم ملی بلژیک درباره لوکاکو گفته است: «او باید با این موقعیت کنار بیاید. من هم فینال‌هایی را باخته‌ام. بعضی وقت‌ها شما در طرف درست ماجرا نیستید».

پیش از موقعیت‌سوزی‌های لوکاکو، «رودری» ستاره اسپانیایی خط میان منچسترسیتی گل پیروزی‌بخش تیمش را برای تیم «پپ گواردیولا» به ثمر رساند و آبی‌های شهر منچستر را صاحب سه‌گانه تاریخی در لیگ انگلیس، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا کرد.

رسانه‌ها گزارش داده‌اند همزمان با به صدا درآمدن سوت پایان بازی توسط داور اهل لهستان، سیلی از توهین‌های نژادپرستانه راهی صفحه اینستاگرام مهاجم اینتر شد و کاربران به نمایش ضعیف او اعتراض کردند.

با این حال برخی از کاربران هم با استفاده از هشتگ «نژادپرستی را متوقف کنید»، از این اقدام کاربران انتقاد کرده‌اند.

پیشتر هم توهین‌های نژادپرستانه به «وینیسیوس جونیور» مهاجم کناری تیم رئال مادرید در ورزشگاه‌های اسپانیا خبرساز شده بود.

مهاجم بلژیکی که به صورت قرضی در اینتر توپ می‌زد، قرار است به چلسی بازگردد تا تگلیف او برای فصل آینده مشخص شود. هنوز مشخص نیست اینتر برنامه‌ای برای دائمی‌کردن قرارداد لوکاکو دارد یا خیر.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Omid IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    0 1
    مکتب آبی ها در جهان کثیف است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس