شکست تیم ملی والیبال مقابل اسلوونی/ پایان تلخ هفته اول برای شاگردان عطایی

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در هفته نخست مسابقات لیگ ملت‌های والیبال برابر اسلوونی شکست خورد و به کارش در این هفته با کسب تنها یک برد خاتمه داد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار خود از هفته نخست لیگ ملت‌ها از ساعت ۷:۱۰ دقیقه امروز به مصاف اسلوونی رفت.

فیلم/ خلاصه والیبال اسلوونی ۳ - ایران ۰

بهروز عطایی برای این دیدار سید محمد موسوی، محمد ولی‌زاده، مرتضی شریفی، پوریا حسین‌خانزاده، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور را در ترکیب اولیه تیم ملی قرار داد.

شکست تیم ملی والیبال مقابل اسلوونی/ پایان تلخ هفته اول برای شاگردان عطایی

ست اول

اولین امتیاز ست اول را مرتضی شریفی برای ایران کسب کرد. در ادامه هر دو تیم رقابت پایاپایی را تا امتیاز ۱۰ داشتند اما از این امتیاز به بعد اسلوونی در امتیازگیری موفق‌تر از ایران عمل کرد و ۱۶ بر ۱۴ از ایران پیش افتاد.

ایران ۳ امتیاز از اسلوونی عقب افتاد و همین مسئله باعث شد عطایی تقاضای وقت استراحت کند اما این وقت استراحت هم نتوانست مانع شکست ایران در ست نخست شود و اسلوونی ۲۵ بر ۱۹ در این ست به پیروزی رسید.

شکست تیم ملی والیبال مقابل اسلوونی/ پایان تلخ هفته اول برای شاگردان عطایی

ست دوم

ست دوم را هم اسلوونی بهتر آغاز کرد و دریافت ضعیف بازیکنان ایران باعث شد این تیم ۴ بر یک از ایران پیش بیفتد. با وجود تغییراتی که در ترکیب ایران رخ داد و حاجی‌پور و اسفندیار به زمین آمدند اما شرایط تغییر چندانی پیدا نکرد و اسلوونی همچنان فاصله ۴امتیازی خود را با ایران حفظ کرد.

اسلوونی به امتیاز دهم توسط موزیچ رسید و نتیجه ۱۰ بر ۵ شد. رفته رفته شاگردان عطایی فاصله امتیازات خود را با اسلوونی کم کردند اما سرویس بد موسوی باعث شد ایران نتواند در امتیاز ۱۶ با اسلوونی برابر شود. دفاع روی تور حاجی‌پور باعث شد ایران در امتیاز ۱۷ با اسلوونی برابر شود.

این برابری امتیازات تا امتیاز ۱۹ ادامه داشت تا اینکه کسب ۲ امتیاز پیاپی توسط شاگردان عطایی باعث شد ایران ۲۱ بر ۱۹ از حریفش پیش بیفتد.

مرتضی شریفی دفاع شد تا در امتیاز ۲۱ یکبار دیگر دو تیم برابر شوند. اسلوونی ۲۳ بر ۲۲ از ایران پیش افتاد و عطایی برای توقف امتیازگیری این تیم تقاضای وقت استراحت کرد.

در نهایت این ست را هم اسلوونی با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد تا در ست‌شماری ۲ بر صفر از ایران پیش بیفتد.

شکست تیم ملی والیبال مقابل اسلوونی/ پایان تلخ هفته اول برای شاگردان عطایی

ست سوم

اولین امتیاز ست سوم را اسلوونی کسب کرد اما در ادامه بازیکنان ایران توانستند ۲ امتیاز پیاپی کسب کنند.اسپک‌ حاحی‌پور به بیرون رفت تا اسلوونی ۶ بر ۴ از ایران پیش بیفتد. شریفی توانست ایران را در امتیاز ۷ با اسلوونی برابر کند اما اسلوونی ۳ امتیاز پیاپی به دست آورد تا ۱۰ بر ۷ از ایران پیش بیفتد.

درخشش حاجی‌پور و کسب ۲ امتیاز پیاپی توسط این بازیکن دو تیم را در امتیاز ۱۰ برابر کرد. در ادامه ایران ۱۳ بر ۱۱ از حریفش پیش افتاد اما اسلوونی این فاصله امتیازی را جبران کرد تا دو تیم در امتیاز ۱۳ برابر شوند.

با سرویس‌های بازیکنان اسلوونی، ایران ۱۶ بر ۱۴ عقب افتاد. در نهایت ایران در این ست هم ۲۵ بر ۲۳ شکست خورد و در ست‌شماری با نتیجه ۳ بر صفر نتیجه را به اسلوونی واگذار کرد.

ایران با ۳ شکست مقابل ژاپن، لهستان و اسلوونی و یک پیروزی مقابل چین به کار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها پایان داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • فرهنگی IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    1 1
    پت ومت ورفقا اگرتیم والیبال داشته باشند.. حیف وقت
  • فاطمه دهباشی زاده مشهد IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    3 1
    حیف اون گریه هایی که واسه تیم ملی کردم
  • Mmm IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    1 1
    فرصت میحواد تیم میلاد عبادی پو و میثم صالحی بیان بهتر میشم تجربه ثبات بازیکنا کمه
  • فاطمه دهباشی زاده مشهد IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    1 0
    من مشهدی هستم و طرفدار تیم ملی و دکتر داروسازم
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    1 1
    قهرمانانه شکست خوردند!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • پری مجرد44 ساله IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      1 1
      لعنت خداوند بر باعث و بانی عملکرد ضعیف تیم والیبال ایران
  • مجید IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    2 1
    بازیها که تموم شد ، تازه تیم ایران آماده میشه !!!
  • پری مجرد44 ساله IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    2 1
    به خدا قسم با عطایی به هیچ جا نمی رسیم.
    • فاطمه دهباشی زاده مشهد IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      2 3
      با توی منگل هم به جایی نمی رسیم. چرا نفوس بد میزنی الدنگ؟
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    2 0
    طبیعی بود که عطایی بازهم چوخت بخارونه بامزه گفتم المان می بریم به ۳ بازی بعد می بازیم بعد میگه طبیعی بود طبیعی که عطایی تیم جدا شه وگر همه رو می بازیم حتی به آلمان هم بعد هم میگه طبیعی بود فکر کنم اگر تو والیبال بشیم ۳۰ میگه طبیعی بود عطایی اگر قیافه نهشو نبینیم طبیعی
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    1 1
    طبیعی که عطایی بازهم گن بزنه انشالله هفته بعد طبیعی بیشتر میشه
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    1 1
    نترسید طبیعی بود استاد عطایی گفته بهترین مربی جهانه عطایی رتبه فکرکنم ۷۰۰یا ۸۰۰ رتبهی خیلی خوبیه بهزاد کاویانی هم فقط می خواهد لاف پیشونی کنه که تیم آله بله برو بابا تیم داره نتایج ضیف بگیره فکردی مردم ساده هستند خودتی هفته دوم با خت های بد بعد عطایی میگه طبیعی بود نه جهنمی بود نه طبیعی فقط چون می خارونه جلو ونزوئلا هم ببازیم میگه طبیعی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس