کد خبر 1497912
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
تاثیر فرگوسن بر انتقال مسی به تیم بکام

دیوید بکام قبل از امضای قرارداد با لیونل مسی از راهنمایی‌های سر الکس فرگوسن استفاده کرد و با آوردن این سوپراستار به آمریکا تحولی شگرف در فرهنگ فوتبال در این کشور ایجاد کرد.

به گزارش مشرق، دیوید بکام با امضای موفقیت‌آمیز قرارداد با لیونل مسی به یک شاهکار مهم دست یافت. خبر آمدن قریب‌الوقوع مسی موجی از شوک را در دنیای فوتبال ایجاد کرد و آن را به یکی از قابل توجه‌ترین نقل و انتقالات تاریخ این ورزش در ایالات متحده تبدیل کرد.

اینترمیامی که در حال حاضر در انتهای کنفرانس شرق قرار دارد، امیدوار است که آمدن مسی عملکرد این تیم در زمین و فرصت‌های تجاری باشگاه را تقویت کند. باشگاه اخیرا عملکرد ضعیفی داشت اما آمدن سوپراستاری مانند مسی می‌تواند تغییرات شگرفی ایجاد کند.

پیگیری مسی توسط بکام با درس ارزشمندی که او در دوران بازی خود در منچستریونایتد تحت نظارت مربی سرشناس سرالکس فرگوسن آموخته، همسو است. به گفته بکام، فرگوسن در مورد اهمیت یافتن بازیکنانی صحبت کرده که نه تنها دارای استعدادهای فوق‌العاده‌ای باشند، بلکه به خوبی با فرهنگ باشگاه همخوانی داشته باشند. این فلسفه در رویکرد بکام برای به خدمت گرفتن مسی منعکس شده است، و او به دنبال جذب بازیکنانی است که می‌توانند بر پویایی تیم تأثیر مثبت بگذارند و به هم‌تیمی‌های خود انگیزه و الهام بخشند.

خرید لیونل مسی موجی از شور و شوق را در سراسر ایالات متحده به راه انداخته است. پدیده مسی تاثیرش را گذاشته و هواداران مشتاقانه منتظر این فرصت هستند تا فوق‌ستاره آرژانتینی را در صحنه رقابت‌ها ببینند. تقاضای بلیت برای بازی‌های خارج از خانه اینترمیامی به سطح بی‌سابقه‌ای رسیده و تمام بلیت‌ها بلافاصله فروخته می‌شوند.

انتظار می‌رود این انتقال نقطه عطفی برای فوتبال در ایالات متحده باشد. با توجه به اینکه آمریکا میزبان جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۶ است، ورود اسطوره جهانی مانند مسی این پتانسیل را دارد که این ورزش را به ارتفاعات جدیدی از محبوبیت برساند. این قرارداد نه تنها رشد و جاه طلبی MLS را نشان می‌دهد، بلکه جایگاه فوتبال را در فرهنگ ورزش آمریکا تثبیت می‌کند.

فراتر از پیامدهای تجاری و ورزشی، امضای قرارداد با مسی نماد چشم‌انداز درازمدت بکام برای اینترمیامی است. بکام به‌عنوان مالک مشترک باشگاه، تمایل خود را برای آوردن ستاره‌های مشهور جهانی به این مجموعه و ایجاد میراثی که فراتر از دوران حرفه‌ای او است، ابراز کرده است. خرید مسی گامی مهم در جهت تحقق این چشم‌انداز و تثبیت جایگاه اینترمیامی به عنوان یک تیم تماشایی در فوتبال جهانی است.

یادآور می شود؛ دیوید بکهام یکی از سوپرمدل های معروف برنده های مختلف نوشیدنی، ساعت، ادکلن، کت و شلوار، کفش و... است که به تازگی اعلام کرده دخترش هم به این حرفه علاقمند شده است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    0 0
    تیمی که ته جدوله کلا مشخصه اوضاعش چطوریه والا بازیکنان درجه 10 هم روشون نمیشه برن همچین تیم هایی بعیده مسی تو این تیم موفق باشه و فقط اومده یه چندتا توپ شوت افسرده نشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس