کد خبر 1497617
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۳
نتانیاهو

در نظر سنجی جدید منتشر شده از سرزمین های اشغالی، حزب اردوگاه دولتی، لیکود و یش عتید، به ترتیب رد جایگاه اول، دوم و سوم قرار گرفته اند.

سرویس جهان مشرق - بر اساس نظرسنجی وب سایت صهیونیستی معاریو، حزب اردوگاه دولتی به رهبری بن گانتس در انتخابات کنست، اگر امروز (جمعه) برگزار می شد، ۳۱ کرسی دریافت می کرد. تقویت حزب عمدتاً ناشی از افرادی است که از وضعیت بلاتکلیفی برای را دادن خارج شده اند و همچنین از جانب کسانی که در انتخابات قبلی اصلاً رأی ندادند. از سوی دیگر، لیکود با ۲۶ کرسی - درست مانند نظرسنجی قبلی - وضعیت خود را حفظ کرده و کاهش یا افزایش جایگاهی نداشته است، چیزی که شکاف بین او و اردوگاه دولتی را به پنج کرسی افزایش داده است.

همچنین در رابطه با این مسئله که چه کسی برای نخست وزیر مناسب تر است، بنی گانتس به بالاترین رقم در ماه گذشته رسیده است، بر این اساس، بنی گانتس در نظرسنجی ها ۴۵ درصد آراء را به خود اختصاص داده است و نتانیاهو با ۳۸ درصد، در وضعیت ثابت مانده است.

سومین حزب بزرگ بر اساس این نظرسنجی، یش عتید به رهبری یائیر لاپید است که مشابه دو نظرسنجی قبلی، ۱۸ کرسی در کنست دریافت می کند. پس از آن حزب شاس با ۹ کرسی و یهودیت تورات با ۷ کرسی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس