image-20230608214912-1.png

کشنده امپاور BD500 و فورس ۶تن روز یکشنبه ۲۸خرداد با قیمت پایه ۴میلیارد و ۲۳۰میلیون تومان و یک میلیارد و ۴۳۷میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود.

خریداران برای انجام این معاملات باید کد بورسی داشته باشند. دریافت کد بورسی از طریق ثبت نام در سامانه سجام و انجام مراحل قانونی این فرآیند امکان پذیر است. لذا توصیه می‌شود خریداران زمانی را برای این امور اختصاص دهند. در این معاملات اشخاص حقیقی و حقوقی مجاز به خرید و اعلام قیمت هستند.

کشنده امپاور و کامیون فورس در بورس کالا عرضه می‌شود

کامیون فورس ۶ تن کابین خوابدار، خودرویی به راحتی سواری و با کاربری حمل بار است که به یک پیشرانه ۳۷۶۰ سی سی توربو شارژ با استاندارد آلایندگی یورو۵ مجهز است. از جمله امکانات رفاهی این کامیون بهره مندی از یک تخت خواب و امکان تبدیل صندلی‌های جلو به فضای خواب سرنشین دوم قابل بیان است.

کشنده امپاور BD500، مجهز به یک موتور ۱۱۸۰۰ سی سی توربو شارژ با سطح آلایندگی یورو ۵ است که قدرتی در حدود ۵۰۰ اسب بخار و نیروی گشتاوری معادل ۲۳۰۰ نیوتن متر را توسط یک گیربکس ۱۲ سرعته AMT مدل TRAXON از برندZF که دارای یک ریتاردر ۵ حالته است به چرخ های محور عقب منتقل می کند و به این واسطه قادر به حمل وزن ترکیبی مجاز ۴۴ تن است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس