کد خبر 1496597
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
پائولو مالدینی از میلان اخراج شد

مدیر فنی باشگاه میلان که از تصمیم‌گیرندگان ارشد این باشگاه در سالیان گذشته بود، از سمت خود برکنار شد.

به گزارش مشرق، رسانه‌های ایتالیایی از اخراج پائولو مالدینی مدیر ورزشی باشگاه میلان و دستیار او ریکی ماسارا به دستور مالک باشگاه خبر دادند.

قرار بود در این جلسه برنامه‌های میلان برای فصل بعد مشخص شود، که در نهایت بین دو طرف مجادله صورت گرفت و در نهایت حکم خروج مالدینی و ماسارا اعلام شد.

این اتفاق به معنای دگرگونی کامل در ساختار باشگاه میلان است، جایی که مالدینی و ماسارا مسئولیت نقل‌وانتقالات و مذاکره قراردادها را بر عهده داشتند.

این یک جدایی دردناک برای هواداران میلان است چرا که مالدینی در تمام دوران حرفه‌ای خود در این باشگاه بوده است، ابتدا به عنوان بازیکن و سپس از سال ۲۰۱۸ مدیر فنی این باشگاه بود.

میلان فصل قبل نتوانست از عنوان قهرمانی خود در لیگ ایتالیا دفاع کند و تنها توانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد و در لیگ قهرمانان نیز در مرحله نیمه نهایی ناکام ماند و از رسیدن به دیدار نهایی بازماند.

گزینه اول برای جایگزینی پائولو مالدینی در پست مدیر فنی «ایگلی تاره» است که دیروز صبح اعلام کرد قراردادش را به عنوان مدیر ورزشی لاتزیو تمدید نخواهد کرد و گفته می شود او به زودی راهی میلان می‌شود تا به جای مالدینی معرفی شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    3 7
    به درک که اخراج شد. آیا گوشت ارزان شد؟ برنج چطور؟ مسکن چطور؟
    • وحید IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
      2 1
      احمق چه ربطی داشت
    • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
      1 1
      جواب ابلهان خاموشیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس