خزعلی: امام یک تنه مقابل متحجران ایستاد و زنان را به میدان آورد

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: امام یک تنه مقابل متحجران ایستاد و زنان را به میدان آورد.

به گزارش مشرق، انسیه خزعلی در گفتگوی ویژه خبری اظهار داشت: همان اوایل انقلاب اسلامی بسیاری از افراد با حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی مخالفت داشتند، اما امام یک تنه ایستاد و زنان را به میدان آورد.

وی افزود: در بحث کشف حجاب که رژیم شاهنشاهی درصدد بود تمام مظاهر دینی و اسلامی را از بین ببرد، یا با عناوین جذابی مثل آزادی، هویت زنان را تغییر دهند، امام هم مقابل تحجر ایستاد و هم با اسلام آمریکایی مخالفت کرد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خاطر نشان کرد: امام (ره) زنان را مانند مردان تشویق به حضور در تظاهرات، انتخابات و مسائل مختلف اجتماعی و سیاسی کرده و فرمودند که ما مفتخریم که بانوان و زنان، پیر و جوان، در صحنه‌های فرهنگی و اقتصادی و نظامی حاضر و همدوش مردان یا بهتر از آنان در راه تعالی اسلام و مقاصد قرآن کریم فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    0 0
    درود
  • عبدالله IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    5 0
    سرکار خانم خزعلی ، حضرت امام خمینی (ره) این گونه به میدان آوردن زنان را هیچ گاه توصیه نفرموده اند که با شرایط ولنگار و ناهنجار در اجتماع و مناصب ظاهر شوند! منظور امام ، حضور عفیفانه و خداپسندانه زن در اجتماع بود نه مدل های ولنگار کنونی !!! لطفاً حضرت امام را تحریف نکنیم!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس