کد خبر 1496757
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

چاپخانه تهران پرینت با بیش از یک دهه تجربه در زمینه سفارشات چاپی و پرینت آنلاین با قیمت مناسب فعالیت می کند. این چاپخانه در سال 1388 کار خود را با چاپ محصولات ابتدایی آغاز کرد و هر ساله محصولات متنوع تر و بی نظیری را به حوزه کاری خود افزوده است.

انواع خدمات چاپ در چاپخانه تهران

این چاپخانه یکی از بهترین و مهم ترین مراکز چاپ در تهران است و بهترین طراحان تهران با این مجموعه همکاری می کنند. خدمات چاپی ارائه شده در این چاپخانه به دلیل کیفیت بالایی که دارند توانسته اند با نمونه های مشابه موجود در خاورمیانه رقابت کنند. کیفیت بالای چاپ در 12 سال فعالیت حرفه ای، این چاپخانه را به عنوان بهترین چاپخانه تهران مشهور کرده است.

چاپ کاتالوگ های حرفه ای

چاپخانه تهران، خدمات چاپ کاتالوگ را به صورت کاملاً حرفه ای و با رعایت تمام استانداردهای ضروری چاپ کاتالوگ انجام می دهد. موارد حرفه ای مانند انتخاب رنگ مناسب، طراحی حرفه ای کاتالوگ، صفحه بندی و فرم بندی صحیح کاتالوگ، چاپ کاتالوگ با استفاده از رنگ های آلمانی مرغوب و با کیفیت و کاربرد چهار رنگ به صورت همزمان در هنگام چاپ برای چاپ کاتالوگ رعایت می شوند. تمامی تصاویر مربوط به کاتالوگ به گونه ای چاپ می شوند که به صورت گویا مشخصات محصولات را به مشتریان نشان دهند.

انواع خدمات چاپ در چاپخانه تهران

مراحل چاپ کاتالوگ در چاپخانه تهران به شکل زیر است:

  • تهیه و تنظیم محتوای مورد نیاز در مورد محصولات یا خدمات برای چاپ کاتالوگ
  • تهیه تصاویر حرفه ای و با کفیت از محصولات یا خدمات
  • توجه به مخاطبان کاتالوگ در هنگام انتخاب نوع رنگ‌بندی
  • توجه به محتوا در هنگام انتخاب اندازه یا قطع کاتالوگ
  • توجه به بازار هدف و طراحی کاتالوگ متناسب با آن
  • چاپ کاتالوگ بر اساس تیراژ مناسب
  • برش دادن کاتالوگ در ابعاد درخواستی مشتری
  • صحافی کاتالوگ بر اساس درخواست مشتری
  • بسته بندی و ارسال کاتالوگ

همانطور که می دانید کاتالوگ مانند دفترچه ای است که اطلاعاتی کامل و جامع در مورد محصولات و خدمات یک شرکت، کارخانه و سازمان را در اختیار مشتریان و مخاطبان هدف قرار می دهد. به هر میزان که محتویات داخل کاتالوگ و نوع طراحی و کیفیت چاپ آن بر اساس استانداردهای لازم طراحی شده باشد، می تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین ارائه دهنده محصولات یا خدمات و مخاطبان یا مشتریان عمل کند.

از این جهت چاپخانه تهران کاتالوگ های طراحی شده را با استفاده از چاپ افست که دارای بهترین کیفیت چاپ است در اختیار مشتریان قرار می گیرد. البته در صورتیکه مشتری تمایل داشته باشد از چاپ فوری یا چاپ دیجیتال در تیراژ کم برای چاپ کاتالوگ استفاده کند، خواست مشتری مد نظر خواهد بود.

برای تعیین قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ در تهران باید موارد زیادی مانند کیفیت چاپ کاتالوگ، طراحی صفحات کاتالوگ، طراحی جلد کاتالوگ، نوع صفحه آرایی، روش صرافی کاتالوگ و سایر خدماتی که مشتریان درخواست می کنند در نظر گرفته شود. تفاوت در هر یک از این موارد درخواستی منجر به متغیر بودن قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ خواهد شد.

برای اطلاع دقیق از قیمت چاپ کاتالوگ در چاپخانه تهران می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل کنید و مشخصات کاتالوگ درخواستی خود را ارائه کرده و از قیمت دقیق چاپ کاتالوگ مورد نظر خود در این مرکز مطلع شوید.

چاپ جعبه با طرح هایی متنوع

چاپ جعبه در طرح ها و اشکال گوناگون و با بهترین کیفیت و قیمت در چاپخانه تهران انجام می شود. مسئله ای که همواره در سفارشات جعبه در چاپخانه تهران بدان توجه می شود این است که این مرکز سعی می کند قالب های اختصاصی برای جعبه های مشتریان طراحی کند تا جعبه های طراحی شده برای محصولات مشتری با سایر رقبای آن ها تفاوت داشته باشد و موجب جذب مخاطب شود.

انواع خدمات چاپ در چاپخانه تهران

از آنجا که بسته بندی محصولات در هنگام فروش از اهمیت بالایی برخوردار است، انتخاب جعبه هایی با کیفیت و شیک موجب افزایش مشتریان فروشگاه ها خواهد شد و مشتریان را ترغیب به خرید از محصولاتی با جعبه هایی شیک و با کلاس خواهد کرد.

برای چاپ جعبه به طور معمول از مقواهایی استفاده می شود که ایندربرد نام دارند و دارای سطحی صاف و یکدست هستند. این نوع مقوا دارای دو رویه سفید رنگ است و می توان بر روی هر دو سمت این مقوا چاپ رنگی انجام داد. البته به طور معمول در چاپ جعبه یک طرف را رنگی و طرف دیگر را سفید باقی می گذارند.

از مهم ترین انواع خدمات چاپ جعبه در چاپخانه تهران، چاپ جعبه دارویی است که از پرفروش ترین محصولات این مجموعه است.

همچنین انواع دیگری از جعبه مانند جعبه بهداشتی نیز در این مرکز تولید می شوند که می توانند برای حفاظت از محصولات غذایی، خوراکی و لوازم بهداشتی و آرایشی نیز مورد استفاده قرار گیرند. در استفاده از این جعبه های مقوایی برای محافظت از مواد خوراکی نگران نباشید زیرا مقواها و تمامی موادی که در تولید این جعبه ها مورد استفاده قرار می گیرند از نظر سازمان بهداشت مورد تائید قرار گرفته اند.

چاپ بر روی جعبه نیز انواع گوناگونی دارد و برای اینکه بتوانید چاپ روی جعبه مورد نظر خود را انتخاب کنید باید در ابتدا کاربرد آن جعبه را در نظر بگیرید. برخی از جعبه ها برای محصولات فروشی مورد استفاده می گیرند اما برخی از مشتریان نیز از این جعبه ها برای مصارف شخصی مانند کادو دادن استفاده می کنند که طراحی بر روی جعبه در این موارد متغیر خواهد بود.

قیمت چاپ جعبه در چاپخانه تهران با توجه به نوع سفارش مشتری تعیین می شود. از آنجا که انواع بسیار گوناگونی برای جعبه ها وجود دارد که هر کدام کاربردهای مخصوص به خود را دارند، قیمت آن ها نیز بر اساس نوع طراحی جعبه و کاربرد آن متغیر خواهد بود.

در تعیین قیمت انواع محصولات چاپی در چاپخانه تهران به این مسئله نیز توجه داشته باشید که قیمت مقوا و مواد تشکیل دهنده جعبه معمولاً در هر چند هفته تغییر می کند و بهتر است برای اطلاع دقیق از قیمت محصول مورد نظر خود هر چند هفته یک‌بار به وب‌سایت این چاپخانه مراجعه کنید تا از تغییرات قیمت محصولات مطلع شوید.


برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس