کد خبر 1496602
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
ریخت و پاش عربستان برای شکار پیرمردهای لاکچری فوتبال+عکس

عربستان در جذب ستارگان بزرگ فوتبال و پا به سن گذاشته پیشگام شد.

به گزارش مشرق، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان روز گذشته به صورت رسمی از پروژه بزرگش در فوتبال پرده برداشت. دولت سعودی از ۶ ماه گذشته پول زیادی را به باشگاه های فوتبال تزریق کرده تا بتوانند بازیکنان بزرگ و سرشناس را به این کشور بکشانند.

پروژه بزرگ ورزشی عربستان در ۷ سال آینده برای کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ است. رونالدو زمستان گذشته با قراردادی نجومی و دستمزد سالیانه ۲۰۰ میلیون یورو به النصر ملحق شد.

عربستان بعد از جذب رونالدو به دنبال شکار ستارگان بزرگ فوتبال رفت. کریم بنزما دارنده توپ طلای ۲۰۲۲ و لیونل مسی قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ دو پروژه بزرگ دیگر سعودی ها در راستای تبلیغ کشورشان بود.

کریم بنزما کاپیتان رئال از مادرید جدا شد و با الاتحاد توافق کرده و بزودی به صورت رسمی معارفه می شود. لیونل مسی تا ۴۸ ساعت آینده سرنوشت خود را مشخص می کند. بارسلونا و الهلال دو مقصد احتمالی مسی هستند. شانس عربستان در جذب مسی به دلیل پیشنهاد نجومی و عدم موفقیت بارسلونا در کنار گذاشتن موانع زیاد است.

ریخت‌وپاش عربستان برای شکار پیرمردهای لاکچری +عکس

در همین رابطه سایت «اسپورت سعودی» از گران قیمت ترین فوتبالیست های مسن پرده برداشت که از ۴ فوتبالیست پیرمرد گران قیمت ۲ بازیکنش در عربستان هستند و مسی هم در آستانه حضور است.

مسی با ارزش ۴۵ میلیون یورو گران ترین فوتبالیست پیرمرد جهان است. لواندوفسکی با ۴۰ میلیون یورو در رده دوم قرار دارد. کریم بنزما که با سعودی ها توافق کرد با ۳۵ میلیون یورو در رده سوم و رونالدو با ۲۰ میلیون یورو در رده چهارم قرار دارد.

با نگاه به لیست پیرمردهای گران قیمت مستطیل سبز ۳ بازیکن آن در عربستان حضور خواهند داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    2 0
    شما جوون بیارید برید سراغ هالند 😂😂😂😂
  • میثم IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    2 0
    اگه راست میگید شما دو تا بازیکن جوان مطرح اروپا رو به خدمت بگیرید ........
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    3 0
    ریخت پاش نیست بفهمید این هزینه ها کلی براشون سود دار شماها برید به پانتا علی دایی کریمی ریخت پاش کنید اخرم برن از لندن سردربیارن
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    1 0
    باز خوبه مردم عربستان میفهمن یه مقدار پولشون کجا میره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس