کد خبر 1496136
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
نگاهی به خروجی‌های احتمالی پرسپولیس/ ۱+۵ بازیکن در آستانه جدایی

میزان تاثیرگذاری بازیکنان پرسپولیس در فصلی که این تسم سه جام مختلف را کسب کرد، تعیین می کند که آیا در لیست یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده حضور خواهند داشت یا نه.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس پس قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر موفق به شکست استقلال در فینال جام حذفی شد تا بار دیگر جشن قهرمانی بگیرد و طبق قوانین سازمان لیگ به طور خودکار قهرمان سوپرجام لقب بگیرد.

سه گانه قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته با حضور پررنگ بازیکنان اصلی این تیم رخ داد. سرمربی سرخپوشان پایتخت در فصلی که مصدومیت‌های بازیکنانی نظیر سعید صادقی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک رقم خورد و همچنین یورگن لوکادیا قبل از بازی دور رفت با استقلال تصمیم به جدایی ناگهانی از این تیم گرفت باز هم روی عناصر اصلی خود تمرکز کرد تا نشان دهد به چند بازیکن خود اعتقاد ندارد.

نگاهی کلی به آمار و ارقام میزان استفاده از لیست فصل گذشته بازیکنان پرسپولیس نشان از احتمالات خروج چند تن از شاگردان یحیی گل محمدی در تابستان فصل جاری را دارد.

رفت و آمد بی حاصل نعمتی

سیامک نعمتی یکی از بازیکنانی است که یحیی گل محمدی دیگر اعتقادی به او ندارد. نعمتی در نیم فصل نیز جزو بازیکنان لیست مازاد بود اما درخواست شخصی او و همچنین مدیریت باشگاه مانع از جدایی اش شد تا همچنان با پرسپولیس تمرین کند. با این حال نعمتی کمترین فرصت را برای خودنمایی پیدا کرد تا اینگونه از مدار فکری یحیی خارج شود و نتواند به عنوان بازیکنی با قابلیت حضور در چند پست به کمک سرخ‌ها بیاید.

کمال روی لبه تیغ

ورود سینا اسدبیگی به جمع هافبک‌های میانی پرسپولیس نقش کمال کامیابی نیا را به عنوان بازیکن تعویضی هم گرفت تا یکی از پر افتخارترین بازیکنان فعلی سرخ‌ها برای ماندن یا رفتن از جمع سرخپوشان کمترین شانس را داشته باشد.

دیاباته باوجود امضای قرارداد با پرسپولیس بیشتر درگیر مصدومیت بود و زیاد برای بازی پیدا نکرد

«شیخ» نامرغوب

سرمربی پرسپولیس هنگام خرید شیخ دیاباته کمترین اقبال را نسبت به او داشت. با این حال اصرار درویش مدیرعامل سرخ‌ها باعث جذب او شد تا دیاباته در پرسپولیس تنها دلار بگیرد اما به جای بازی کردن حضوری مستمر در مرکز فیزیوتراپی باشگاه پرسپولیس به دلیل مصدومیت‌های طولانی و متوالی داشته باشد. دیاباته قطعاً یکی از خروجی‌های پرسپولیس در تابستان سال جاری خواهد بود.

پریرای بی هدف

عملکرد لئاندرو پری را در تمرینات پرسپولیس سبب شد تا خرید زمستانی پرسپولیس خیلی زود به ترکیب اصلی برسد اما مهاجم برزیلی به هیچ وجه نتوانست در بازی‌های رسمی برای پرسپولیس بدرخشد تا به راحتی از لیست اصلی‌ها کنار گذاشته شود و ماندن خود در پرسپولیس را سخت‌تر از همیشه کند.

ابهامات فرجی

فرشاد فرجی یکی از مدافعان جانشین و ذخیره مطمئن یحیی بوده است اما گل محمدی برای حفظ او با تردیدهایی روبروست تا فرشاد فرجی نیز یکی از گزینه‌های احتمالی خروج باشد. در صورتی که یحیی بتواند گزینه ایده آل خود را در دفاع چپ پیدا کند علی نعمتی را به عنوان مدافع میانی انتخاب خواهد کرد.

هنانوف فرصت نداشت

وحدت هنانوف یکی از مدافعانی است که یحیی گل محمدی شیوه بازی‌سازی او را می‌پسندد اما عملکرد تحسین برانگیز مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی باعث نیمکت نشینی محض او شد تا فرصتی برای خودنمایی نداشته باشد.

حال باید دید گل محمدی با نگاهی به برآیند نیمکت نشینی محض بازیکنانش برای خروج آنها تصمیم گیری می‌کند یا ابتدا نیازش برای فصل آینده را تأمین و سپس به خروج بازیکن فکر می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 1
    یحیی علاوه بر مربیگری دلال خوبیه همین بازیکنان اگه چند درصد قراردادشون رو به یحیی بدن تو تیم می مونند😉
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 1
    کمال کامیابی نیا همونه که ورزش سه کلی تبلیغات و تلاش و چه بسا کارهای پشت پرده کرد تا به پرسپولیس قالبش کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس