کد خبر 1495981
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
رایزنی تلفنی وزیر دفاع مصر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

وزیر دفاع مصر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی در خصوص حادثه امنیتی در مرز میان مصر و فلسطین اشغالی که به هلاکت سه نظامی صهیونیست منجر شد، رایزنی کردند.

به گزارش مشرق به نقل از اسکای نیوز، «محمد زکی» وزیر دفاع مصر در تماس تلفنی خود با «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در خصوص حادثه امنیتی بامداد شنبه در مرز میان مصر و فلسطین اشغالی رایزنی کرد.

وزیر دفاع مصر در این تماس تلفنی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در خصوص هماهنگی‌های مشترک میان دو طرف و اقدامات لازم برای ممانعت از تکرار چنین وقایعی در آینده، بحث و تبادل نظر کرد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که گالانت در این رایزنی تلفنی بر ضرورت همکاری‌های مشترک برای اجرای تحقیقات در خصوص این «عملیات خطرناک» تاکید کرد.

وی گفت که وقوع چنین حوادثی باعث خدشه دار شدن روابط مصر و رژیم صهیونیستی نمی‌شود.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی هرتسی هالیوی به همراه الیعازر تولیدانو و فرمانده تیپ ۸۰ مرزی ارتش رژیم صهیونیستی به ارزیابی این رخ‌داد پرداخته و گفته است: به همراه طرف مصری، تحقیقاتی دقیق و فراگیر در خصوص این حادثه صورت خواهیم داد و نکات مورد نیاز را از طرف مصری دریافت خواهیم کرد.

هالیوی حادثه روز شنبه را بسیار دشوار توصیف کرد و افزود: تحقیقات گسترده و عمیقی را همراه ارتش مصر صورت خواهیم داد و درس‌های لازم را از این حادثه خواهیم گرفت.

شبکه عبری زبان کان نیز روز گذشته، حادثه در مرز با مصر را یک شکست امنیتی بزرگ برای ارتش رژیم صهیونیستی توصیف کرد.

این شبکه صهیونیستی در این باره گزارش داد: یک سرباز مصری به راحتی موفق شد خود را به مناطق مرزی رسانده و دو سرباز را در دو مکان مختلف به قتل برساند و در ادامه برای دیگر نیروهای پشتیبانی ارتش که خود را به این منطقه رسانده بودند، کمین کرده و یک نفر دیگر را به هلاکت رسانده و چند نظامی را هم زخمی کرده است.

خبرنگار پایگاه خبری تایمز آف اسرائیل نیز در این باره اعلام کرد: حادثه امنیتی در مرز با مصر بسیار خطرناک بود و اگر اجازه داده شود به زودی جزئیات بیشتری از آن را منتشر خواهیم کرد.

گفته می‌شود در حادثه امنیتی امروز در گذرگاه مرزی نیتسانا (مرز مصر و اراضی اشغالی) یک سرباز مصری توانسته سه نظامی صهیونیست را به هلاکت برساند و خودش نیز در درگیری با نظامیان صهیونیست کشته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس