کد خبر 1495528
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
واکنش معاون باشگاه پرسپولیس به جذب بازیکن استقلال

معاون باشگاه پرسپولیس درخصوص جذب ابوالفضل جلالی توسط پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، محمد محمدی روز جمعه در گفت‌وگوی تلویزیونی درخصوص نقل و انتقالات بازیکنان پرسپولیس و همچنین حضور ابوالفضل جلالی بازیکن تیم استقلال در این تیم اظهار کرد: همان‌طور که گل‌محمدی هم گفت، هیچ لیستی داده نشده و همه اخبار نقل و انتقالات شایعه است.

وی ادامه داد: اول هر فصل عده‌ای برای اینکه بتوانند بازیکن خود را بفروشند، شروع به خبرسازی می‌کنند البته شاید آن بازیکن مد نظر سرمربی تیم باشد اما به صورت رسمی هیچ لیستی داده نشده. مثل سال گذشته گل‌محمدی مدتی برای استراحت رفته است و پس از آن برای دادن لیست بازیکنان مورد نظر به باشگاه می‌آید.

محمدی افزود: معمولا بعد از فصلی به این سنگینی با کسب نتایج خوب، باید یک فرصت استراحت به تمام اعضای باشگاه بدهیم تا در کنار خانواده‌هایشان اوقات خوبی را پشت سر بگذارند. پس از گذشت یک فرصت استراحت خوب و مناسب از گل‌محمدی دعوت می‌کنیم تا به باشگاه بیاید و در مورد ادامه همکاری صحبت کنیم.

وی یادآور شد: همانطور که خود او گفت تیم ما نیازمند تقویت است و باید این کار را انجام دهیم. کادر فنی باید بررسی‌ لازم را انجام دهد تا بر اساس نیاز بازیکن جذب کنیم نه آنکه در یک پست چندین بازیکن داشته باشیم. طبیعت حرفه‌ای این است سرمربی بگوید در جه پست‌هایی نیازمند بازیکن است و ما با توجه به نیاز او بازیکن‌ لازم را جذب کنیم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: نمی‌توانم چیزی را پیش‌بینی کنم ولی احساس من این است که باتوجه به مجمع پیش‌روی دو تیم استقلال و پرسپولیس و تغییر و تحولاتی که اتفاق خواهد افتاد باعث اضافه شدن نفرات و نیروهای جدید به هیئت مدیره خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس