کد خبر 1495416
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
‌

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: با تلاش نیروهای آتش نشانی حریق در انبار جاده خاوران اطفا شد و عملیات لکه گیری در حال انجام است.

به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگاران در ری اظهار کرد: ساعت۱۲:۴۷ دقیقه ظهر امروز آتش سوزی گسترده در چند انبار و کارگاه در جاده خاوران نزدیکی شهر قیامدشت به سامانه آتش نشانی اعلام می شود و ۶ ایستگاه آتش‌نشانی از تهران به همراه تانکرهای آب به محل اعزام می شوند.

وی گفت: در این مکان چندین سوله کنار هم قرار دارد که هر کدام به مساحت حداقل یک هزار متر مربع و در دو طبقه و پر از کالا هستند که یکی از انبارهای کاغذ کاملا شعله ور بود و به سوله های کناری نیز سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: حجم آتش بسیار زیاد بود و بر اثر شدت حرارت بخشی از سقف ها تخریب شده بود. آتش نشانان از چند طرف عملیات را آغاز کردند و با لودر بخشی از دیوارها را تخریب کردند تا بتوانند وارد سوله شوند.

ملکی با بیان اینکه آتش نشان های شهرهای اطراف نیز در محل حضور داشتند، تصریح کرد: دقایقی پیش آتش اطفا شد و هم اکنون نیروها در حال لکه گیری و ایمن سازی محل هستند و باتوجه به اینکه کاغذ درون سوز است باید جابجایی اجناس انجام شود تا مطمئن شویم شعله ها کامل خاموش شده اند.

وی با بیان اینکه در این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداریم اما خسارت مالی بسیار زیاد است، افزود: پس از اتمام کامل عملیات، علت حادثه توسط کارشناسان بررسی می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس