کد خبر 1495372
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
حمله پیشکسوت پرسپولیس به ساپینتو/ مهدوی:سرخپوشان می‌توانند قهرمان آسیا شوند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: با ترمیم برخی از نقاط این پرسپولیس می تواند به راحتی قهرمان آسیا شود.

به گزارش مشرق، محمدرضا مهدوی درباره قهرمانی تیم پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: اجازه بدهید در ابتدا تبریک خودم را به کادرفنی پرسپولیس، بازیکنان و هواداران ابلاغ کنم چرا که این افراد توانستند دو قهرمانی برای پرسپولیس به دست بیاورند. خوشبختانه با سعی و تلاش زیاد این مهم به دست آمد و بازیکنان خیلی سختی کشیدند و فشار زیادی را تحمل کردند که این فشارها فوتبالی و غیرفوتبالی بود.

وی ادامه داد: از طرف دیگر استقلال هم دیروز بازی خوبی انجام داد. شاید آنها در ابتدای فصل خیلی با افکار سرمربی خود آشنا نبودند، اما به مرور و رفته رفته این شرایط بهتر شد، هر چند که پرسپولیسی‌ها تجربه بیشتری داشتند و توانستند دوگانه قهرمانی را کسب کنند. البته قهرمانی پرسپولیس چیزی از ارزش های سپاهان و استقلال کم نکرد اما این اقتدار پرسپولیس بود که به همه ثابت شد و یحیی گل‌محمدی توانست مچ مربیان خارجی را بخواباند. ساپینتو از نظر فنی مربی خوبی است، اما از نظر اخلاقی نمره او زیر صفر است و اخلاق افتضاحی دارد و من متأسفم که او در فوتبال ایران کار می‌کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه برخی از استقلالی‌ها شب گذشته معتقد بودند داوری به سود پرسپولیس بوده، گفت: داوری چه مشکلی داشت که این حرفها را می‌زنند؟ من شب گذشته با مسعود مرادی که افتخار داوری ایران است بازی را دیدم و داوری هیچ مشکلی نداشت، اما این حرفها یعنی چه؟ فکر می‌کنم چند روز پیش بود که پیروز قربانی در مصاحبه‌ای گفت هر اتفاقی می‌افتد استقلالی‌ها بهانه می‌آورند و حرفهای بچگانه می‌زنند! به نظر من روز گذشته تیم داوری کمترین اشتباه را داشت و اگر قرار بود هیچ اشتباهی نداشته باشند باید در لیگ آلمان و لیگ اسپانیا قضاوت می‌کردند! شما در نظر بگیرید که بازی بسیار سنگین بود و فشار زیادی روی تیم داوری وجود داشت به طوری که یک داور خوب مثل اشکان خورشیدی از این همه فشار، عضله‌اش گرفت. بعد از تعویض داور و زمانی که زاهدی‌فر بازی را قضاوت کرد چه اشتباهی انجام داد که این حرفها را مطرح می‌کنند؟

وی ادامه داد: اگر اشتباهی هم صورت گرفته باشد، آن صحنه‌ای بود که داور باید روی آل‌کثیر که خطا شده بود پنالتی می‌گرفت. مگر پرسپولیسی‌ها قهرمانی استقلال با فرهاد مجیدی را زیر سؤال بردند که آنها این صحبت‌ها را می‌کنند؟ این فرهنگ چه زمانی به فوتبال ما می‌آید؟ وقتی بالای باشگاه‌های ما نوشته شده باشگاه فرهنگی - ورزشی پس چه زمان قرار است کار فرهنگی صورت بگیرد؟ متأسفانه یک مربی بی‌تربیت مثل ساپینتو به فوتبال ایران می‌آید و الفاظی به کار می‌برد که در شأن خودش است. فرزندان، خواهران، همسران و مادران ما این بازی را از تلویزیون دیدند و یکی پاسخ بدهد که این چه اتفاقاتی بود که این مربی بی‌اخلاق پرتغالی انجام داد؟ ما این همه هزینه دلاری می‌دهیم که یک مربی اینجا بیاید و لات‌بازی دربیاورد! شاید ساپینتو از نظر فنی مربی خوبی باشد اما از نظر اخلاقی لیاقت ندارد حتی گرمکن مربیگری بپوشد.

مهدوی در پاسخ به این سؤال که این پرسپولیس توانایی موفقیت در آسیا را هم دارد یا نه، تصریح کرد: پرسپولیس نقطه‌ضعف ندارد اما برخی از نقاط را باید ترمیم کند تا بتواند در آسیا موفق باشد. غرب و آسیا که در جیب ماست اما با کمی تقویت می‌توانیم از پس تیم‌های شرق آسیا هم بربیاییم و قهرمان آسیا شویم.

وی در مورد اینکه از نظر شما بهترین بازیکن پرسپولیس در فصل اخیر لیگ برتر چه بازیکنی بوده، ادامه داد: بهترین بازیکن پرسپولیس خود پرسپولیس بود! از آبدارچی باشگاه تا یحیی گل‌محمدی همگی بهترین بازیکن پرسپولیس بودند. بیرانوند عالی بود، امیری اعجوبه است، پورعلی گنجی فوق‌العاده است، رفیعی استثنایی است، صادقی حرف ندارد و...، به همین خاطر نمی‌توانم اسم کسی را بیاورم. کریم باقری سلطان فوتبال آسیاست و یحیی گل‌محمدی بهترین مربی آسیا و به همین خاطر اسم کسی را نمی‌آورم و می‌گویم که پرسپولیس بهترین بازیکن پرسپولیس است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • Hamed IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    4 7
    رفتار بیرو چی و تماشاچیهای پرسپولیس، شما حق اظهار نظر نداری، ،💙💙💙
    • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      6 4
      زارت
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    3 3
    سال قبل که سرمربی تون به سینه داور ضربه زد و شلوغ کرد خواهر و مادر و دختران پای تلویزیون نبودند؟ ساپینتو عصبی و به درد نخور بود قبول ولی جناب مهدوی شما هم خیلی علیه سلام نیستید. داوری ها مشکل داره و بعدها از این مشکلات از زبان شما عزیزان هم خواهیم شنید.
  • علی IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    2 0
    ان شاءالله
  • الیاس IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    3 5
    جناب مهدوی عزیز.اولا داوری که نمیتونه 90دقیقه دوام بیاره.داوری که این فصل کلا4 قضاوت داشته قطعا خالی از ایراد نبوده.شک نکن همکاران بازنشسته اقایان توجیه شدن.دوما.سال گذشته دوستان شما در باشگاه پرسپولیس هزار ایراد به قهرمانی استقلال گرفتند از جمله همین جناب یحیی جانتان.سوما.همین لیگ بعد از بازی با فولاد که باختید یحیی ج تمام فدراسیون را شست و پهن کرد مگه نگفت این فوتبال نیست لجنه؟بعد از باخت به سپاهان بازم مگه نگفت نمیذارن ما قهرمان شیم.خب گذاشتن قهرمان شدید.شماها تا وقتی خوبید که همه چی بر وفق مرادتان باشد.دربی لیگ قبل و اون حرکت وحشیانه یحیی نسبت به داور را همه دیدند حرفهایی رد و بدل شده را همه شنیدند.پس شما هم خیلی خوب نیستید دقیق مثل ساپینتو.
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      0 2
      اگه این نفهمد فهمیدن هند نیمه اول چی بود اگه می گرفت اصلا شوتهای در حین بازی هر توپ که نزدیک دروازه بیرو پسر شد و گرفتن داور سریع خطا اعلام کرد که خطری روی دروازه پرسپولیس پیش نیاد یا خطای اخر منجر به گل دوم شرافتا خطا بود دیگه کجاش پس داور خوب بود آها چون به نفعشان گرفته شده پس خوبه البته از ضعف حسینی هم نباید گذشت
    • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      2 0
      متاسفانه حق با شماست، ما تازه داریم تمرین حرفه ای شدن میکنیم، این آقا هم با تمجیدهای افراطی معلومه که جایی میخواد نانی به روغن بزنه، با اینهمه باید پذیرفت که پرسپولیس در این بازی استحقاق بیشتری داشت و قهرمان شد، مبارکشان باشد. تا ارزش این قهرمانی را ندانیم فصل بعد هم فقط شعار حماسی میدهیم اما در زمین نتیجه نمیگیریم.
    • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      0 0
      متاسفانه حق با شماست، ما تازه داریم تمرین حرفه ای شدن میکنیم، این آقا هم با تمجیدهای افراطی معلومه که جایی میخواد نانی به روغن بزنه، با اینهمه باید پذیرفت که پرسپولیس در این بازی استحقاق بیشتری داشت و قهرمان شد، مبارکشان باشد. تا ارزش این قهرمانی را ندانیم فصل بعد هم فقط شعار حماسی میدهیم اما در زمین نتیجه نمیگیریم.
  • CH ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 0
    حتما ،با این بازی دیروز که هر دو تیم انجام دادند ،تماشای دسته دوم بنگلادش خم لذت بخشت است یک مشت بازیکن بی اخلاق و بعضا فاسد در زمین ۱۲۰ دقیقه بازی ،۱۰۰ دقیقه اعتراض باید سر در این تیم‌ها را بزنند باشگاه بی فرهنگی و اخلاق ، کادر فنی هم که دیگه گفتن ندارد ،چند کارت زرد به افراد کنار زمین دادند؟؟؟ قهرمان آسیا که هیچ ،قهرمان لیگ ویتنام هم نمیتوانند بشن جمع کنند بساط این فوتبال را ،هزینه کنند برای کشتی ،والیبال ،بسکتبال ،ورزشهای رزمی و غیره ،که همگی هم در سطح آسیا و هم در سطح جهانی افتخار آفرین هستند فوتبال ایران خیلی خودش را پاره کند و میلیاردها خرج ،آخرش میشود افتضاح جام جهانی
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    0 0
    تو اسیا داور ندارید که با تک گل قهرمانتون بکنه
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    3 1
    اگر ما هم مثل پارسال با امتیاز معيشتي قهرمان شده بودیم. الان استقلالیها دنیا را بهم ریخته بودند.
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    3 1
    اگر ما هم مثل پارسال با امتیاز معيشتي قهرمان شده بودیم. الان استقلالیها دنیا را بهم ریخته بودند.
  • سعیدی IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    1 1
    وقتی پشتتون گرم باشه هرکاری می شه کرد هیچ بحثی در بد بازی کردن استقلال نیست.
  • کاظم IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    3 2
    سال قبل داور استقلال را قهرمان کرد.
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
      1 0
      امسالم داور لنگ قهرمان کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس