کد خبر 1494417
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
اسرائیل

یکی از افسران سازمان جاسوسی موساد، طی یک حادثه مشکوک به هلاکت رسید.

سرویس جهان مشرق - چند روز پس از خبر مرگ مشکوک یک افسر موساد در ایتالیا، سازمان موساد امروز (چهارشنبه) برای اولین بار رسما به این رویداد واکنش نشان داد.

در بیانیه ای که به نمایندگی از این سازمان منتشر شد، آنها با ادای احترام به "کارمندی که حتی پس از بازنشستگی" جان خود را وقف امنیت اسرائیل کرده بود، اعلام کردند که با خانواده او در غم از دست دادنش شریک هستند. هم چنین در این بیانیه ذکر شده است که آنها امکان توضیحات بیشتری درباره شخص مذکور را ندارند. در این گزارش آمده است: موساد یک دوست عزیز، یک کارمند فداکار و حرفه ای را از دست داده است.

تارنمای اینترنتی «العربی الجدید» چاپ لندن به نقل از رسانه‌های محلی ایتالیا با مشکوک خواندن حادثه مشکوک مرگ افسر موساد نوشت که ۲۳ تا ۲۵ نفر که بیشتر آنها مقامات کنونی و سابق امنیتی موساد و ایتالیا بودند، دچار حادثه شدند. دولت ایتالیا به سرعت دلیل واژگونی قایق را شرایط آب و هوایی و خرابی قایق اعلام کرد، در حالی که هیچ هشدار هواشناسی برای آن منطقه وجود نداشت. اما باتوجه به گزارشات منتشر شده در رسانه های عبری و ایتالیایی، ارزیابی ها نشان دهنده مرگ مشکوک این افسر موساد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    4 0
    بالاخره انتقام خون شهید صیاد خدایی را گرفتیم!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    7 0
    خداوند در کمین ظالمان و جنایتکاران موساد است
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      3 0
      و این هم انتقام خون شهید مدافع حرم صیاد خدایی!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس