کد خبر 1494329
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
فرزاد جمشیدی

فرزاد جمشیدی مجری برنامه‌های تلویزیونی درباره حضورش در یک سریال و اولین تجربه بازیگری‌اش گفت: این نقش را قبول کردم چون موضوع سریال مدافعین حرم بود و عوامل و دست‌اندرکارانش را به خوبی می‌شناسم.

به گزارش مشرق، فرزاد جمشیدی مجری برنامه‌های تلویزیونی درباره حضورش در یک سریال و اولین تجربه بازیگری‌اش گفت: من در سریال «بیست کویید» نقش یک پزشک را بازی می‌کنم که قرار است برای کمک به مدافعین حرم، اعزام شود. این نقش را قبول کردم چون موضوع سریال مدافعین حرم بود و عوامل و دست‌اندرکارانش را به خوبی می‌شناسم از افرادِ ارزشی و کاربلدی‌ هستند که قبلاً با آنها تجربه برنامه «باران» شبکه دو را داشته‌ام.

وی افزود: سال‌های پیش بارها در تئاتر و سینما پیشنهاد داشتم که قبول نکردم. در تئاتر مکرراً به من گفتند راوی تئاتر و نمایشی را برعهده بگیرم که این کار را نکردم و در سینما هم چندین بار نقشی پیشنهاد شد. البته برخی از فیلم‌ها از برنامه‌های تلویزیونی‌ام استفاده کردند.

این مجری سیما تصریح کرد: من کار اجرا را با چیزی عوض نمی‌کنم؛ مجری در تلویزیون رسول رسانه به حساب می‌آید و ارسال یک پیام در لحظات ناب سحر از هر اتفاقی مهمتر است. از طرفی مردم به لطف خدا مرا به عنوان مجری سحر به یاد می‌آورند و نمی‌خواهم لقب «مرغ سحر» را که به من داده‌اند به آن لطمه بخورد. یعنی در واقع اگر قرار باشد کاری را هم انجام بدهم باید در طول هم باشد و به هم کمک کند نه اینکه در عرض قرار بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    30 3
    پرونده منکراتی این آقا که منجر به حکم شلاق براش شد حل شد؟
    • مدافع حرم ، آستان بوس امام حسین ( ع ) IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      22 1
      بیش از بیست ماه مدافع حرم بودم و چند بار مجروح شدم. از ذکر نامم معذورم چون برای پایمال نشدن خون ابا عبدالله به جنگ داعشیان رفتم نه شهرت و مقام ولی از بکار گیری افرادی که سابقه فساد اخلاقی دارند آنهم در نقش پزشک عمیقا متاسفم. برای امثال من جنگ با داعشیان که دشمن مریی و روبرو هستند بسیار آسانتر و شرافتمندانه تر است تا روبه صفتانی که در ارگانها رخنه کرده و حامیان قدرتمندی در حکومت دارند و نمیشود به جنگشان رفت. فقط متوسل به حضرت فاطمه زهرا میشوم تا به حرمت پهلوی شکسته اش خائنان را از ساحت نظام مقدس اسلامیمان بزداید.
    • محسن IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      1 0
      آنچه از کامنت ها مشهود است عدم عمل به سیره و سخنان اهل بیت علیهم السلام است. چقدر مطمئن از فساد اخلاقی شخصی صحبت میکنید که حتی از نزدیک او را نمیشناسید چقدر راحت در چهره دغدغه‌مند دینی با قسم‌های مذهبی شخصی را مفسد میدانید و راحت حکم صادر میکنید. پناه بر خدا
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    8 1
    بهتر از این نبود؟!!
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    5 1
    مهران رجبی چه نقشی داره تو فیلم
    • محسن IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      1 1
      مهران رجبی مدتهاست در نقش خار چشم ضد انقلاب ایفای نقش میکنه. تا کو بشه ضد نظام مقدس اسلامی :)
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    1 0
    فرزاد جمشیدی با اون سابقه درخشانش ؟!!!!!!!
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    3 0
    چه بخواد چه نخواد گذشته اش باهاش همراهه بنظرم دیگه به درد اجرای برنامه های مذهبی نمیخوره چون هرچی دعوت به مسایل مذهبی میکنه مخاطب خواه ناخواه تو دلش میگه تو اگر طبیب بودی سر خود دوا مینمودی
  • IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    3 0
    توروخدااونجاازکسی خواستگاری نکنید
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    3 0
    چرا این همه سال پس ایشان ممنوع تصویر بود حالا شده هم مجری و هم متاسفانه بازیگر ان هم در فیلمی که مزین به اسم متبرک و متدین مدافعان حرم برای عوامل و پخش کنندگان و همه مسولانی که اجازه پخش به این فیلم با این بازیگر را بدهند جای بسی تاسف و تاثر دارد
  • فرجی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
    4 0
    حیف از مدافعان باشرف حرم ، و تاسف برای جامعه هنری ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس