کد خبر 1494033
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال امید مشخص شد

مدیر رسانه ای تیم فوتبال امید مشخص شد.

به گزارش مشرق، پس از جلسه ای که امروز در مورد ادامه تکمیل کادر اجرایی تیم امید برگزار شد در نهایت محمد جماعت به عنوان مدیر رسانه ای تیم ملی امید انتخاب شد.

همچنین در مورد اینکه مهران فرقانی سرپرست این تیم باقی بماند یا خیر ظاهرا قرار شده شنبه تصمیم گیری شود. پیش از این فرقانی به عنوان سرپرست تیم امید انتخاب شده بود اما بعد از اینکه حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم امید معرفی شد بنا نبود که فرقانی سرپرست تیم بماند اما ظاهرا با عدم حضور کاشانی در جلسات اخیر تیم امید به نظر می رسد باز هم فدراسیون بخواهد فرقانی را به عنوان سرپرست نگه دارد.

در مورد حبیب کاشانی هم طبق آخرین پیگیری ها نشان می دهد وی تمایلی به حضور در تیم امید ندارد. به جز دو سه جلسه رسمی که وی در کمیته ملی المپیک با حضور محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک و مهدی تاج و سایر مسئولان فدراسیون داشت در دیگر جلسات نبوده و حتی در جریان روند انتخاب رضا عنایتی به عنوان سرمربی هم قرار نداشته است.

اختلاف سلیقه زیاد بین کاشانی و مسئولان فدراسیون باعث شد تا حتی فدراسیون فوتبال برای کاشانی حکمی هم صادر نکند و به همین دلیل خود به خود باید کاشانی را جدا شده از تیم امید دانست.

منبع: خبرگزاری آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نادر IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    0 0
    خوبه دیگه جمع باند ابی در فدراسیون اصفهانی‌ها داره تکمیل میشه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس