کد خبر 1493950
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
بورس نمایه

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز هم در یک روند منفی با کاهش ۵۴۱۹۷ واحد همراه شد.

به گزارش مشرق، بورس اوراق بهادار تهران این روزها روند رو به کاهش به خود گرفته، بگونه‌ای که شاخص کل در پایان معاملات امروز در یک روند کاملاً ریزشی قرار گرفته و با از دست دادن ۲.۳۴ درصد نسبت به روز قبل به رقم ۲ میلیون و ۲۵۷ هزار و ۲۳ واحد رسید.

همچنین شاخص هموزن با کاهش ۲۶ هزار و ۳۸۹ واحد به رقم ۷۵۴ هزار و ۴۲۳ واحد رسید. ارزش روز شرکت‌های حاضر در بورس به بیش از ۸ میلیون و ۳۱۶ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران امروز بیش از ۱۳ میلیارد سهام و اوراق مالی در قالب ۷۵۲ هزار فقره معامله و به ارزش ۱۰ هزار و ۳۲۶ میلیارد تومان داد و ستد کردند. امروز همه شاخص‌های بورس قرمز شدند بگونه‌ای که شاخص کل و شاخص قیمت نسبت به روز قبل ۲.۳ درصد کاهش یافتند.

این دو شاخص با معیار هموزن ۳.۳ درصد کاهش یافت، شاخص آزاد شناور ۲.۲ درصد کاهش یافت، شاخص بازار اول بورس ۲.۸ درصد افت کرد و شاخص بازار دوم بورس ۱.۷ درصد افت کرد.

افت ۵۴۱۹۷ واحدی شاخص بورس +نقشه

امروز نماد هلدینگ معدنی خاورمیانه بیشترین اثر افزایشی در شاخص بورس را داشته و نمادهای فولاد مبارکه، چادرملو، شستا، پتروشیمی نوری، هلدینگ معدنی خاورمیانه و ایران‌خودرو به ترتیب بیشترین اثر کاهشی در شاخص بورس را داشته‌اند.در فرابورس ایران هم امروز شاخص کل با از دست دادن ۷۳۷ واحد به رقم ۲۸ هزار و ۳۰۴ واحد رسید.

ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از یک میلیون و ۵۷۳ هزار میلیارد تومان رسید. ارزش بازار پایه فرابورس به ۴۸۸ هزار میلیارد تومان رسید. معامله‌گران امروز بیش از ۶.۲ میلیارد سهام و اوراق مالی در قالب۳۲۷ هزار معامله و به ارزش ۲۵ هزار و ۵۴۶ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز نمادهای آریا ساسول، مالی سپهر صادرات، فولاد هرمزگان، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان، انتخاب الکترونیک و جهان‌فولاد غدیر بیشترین اثر کاهشی در شاخص فرابورس را از خود به جای گذاشته‌اند.

افت ۵۴۱۹۷ واحدی شاخص بورس +نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    1 0
    عجیب گیر آدم های نامردی افتادیم
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    1 0
    عجیب گیر آدم های نامردی افتادیم
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    1 0
    عجیب گیر آدم های نامردی افتادیم
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    2 0
    یکی جلوی ریزش سهام رو بگیره توی ده روز 40 درصد زیان مگه میشه؟ سهام ثشاهد . کالا . خودرو . شبریز و خیلیای دیگه هم رشد نکردن هم به راحتی هر روز 7 درصد منفی میشن !!!
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    1 0
    لعنت به هر چی ادم دزد و کلاهبردار
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    1 0
    این دولت هم مثل قبلی اوضاع بورس رو خراب کرد . فقط وعده هایی که رئیسی داد و عمل نکرد واقعا خیانت بود به اعتماد مردم و به تشیع . در ظاهر اسلام و شیعه اما ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس