کد خبر 1493554
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
دژ نفوذناپذیر منچستریونایتد

منچستریونایتد در بازی‌های خانگی این فصل، یکی از بهترین عملکردهای تاریخ خود را ثبت کرد.

به گزارش مشرق، پس از پایان اولین آخر هفته لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ تعداد بسیار کمی از هواداران منچستریونایتد نام «اریک تن‌هاک» سرمربی خود را فریاد می‌زدند.

«هری مگوایر» کاپیتان منچستریونایتد پس از شکست ۲ بر یک شیاطین سرخ مقابل برایتون در هفته اول لیگ جزیره، از آن به عنوان «شروع کابوس‌وار» یاد کرد اما یونایتدها تنها ۶ روز بعد، با چهار گل در مقابل برنتفورد، در هم کوبیده شدند.

پس از این نتایج، کسی باور نمی‌کرد که منچستریونایتد تا پایان فصل تنها یک بار دیگر ورزشگاه اولدترافورد یا همان «تئاتر رویاها» را با شکست ترک کند و یک رکورد شگفت‌انگیز را به نام خود ثبت کند.

آن‌ها در تاریخ بازی‌های خود در لیگ، تنها یک بار رکورد بهتری به نسبت این فصل از خود به جای گذاشته‌اند. آن‌ها منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول را در خانه خودی شکست داده‌اند و در آستانه برگزاری آخرین بازی فصل خود با فولام در روز یکشنبه، ۱۴ بازی از ۱۸ دیدار خانگی خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشته‌اند.

پس از پیروزی چهار بر یک پنجشنبه شب مقابل چلسی، حضور شاگردان تن‌هاگ در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا نیز تضمین شد و حالا آن‌ها پای به فینال جام حذفی و جدال با منچسترسیتی، قهرمان لیگ جزیره در ورزشگاه ومبلی خواهند گذاشت.

تن‌هاگ حالا به رقابت بر سر قهرمانی در فصل آینده لیگ جزیره چشم دوخته و می‌گوید: فکر می‌کنم در این لیگ، در میان چهار تیم اول قرار گرفتن هم خوب است اما ما می خواهیم برای قهرمانی رقابت کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس