کد خبر 1492866
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
بهترین و بدترین خریدهای فصل لیگ جزیره +عکس

بهترین و بدترین خریدهای فصل لیگ برتر انگلیس مشخص شدند.

به گزارش مشرق، تیم‌های لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ که به پایان آن نزدیک می‌شویم، در تابستان و زمستان ۲.۸ میلیارد پوند در بازار نقل و انتقالات هزینه کردند.

به همین مناسبت، وبگاه «گل» فهرستی از بهترین و بدترین خریدهای تیم‌های لیگ برتری را فهرست‌بندی کرد که نام‌های شاخصی در میان هر ۲ گروه به چشم می‌خورد.

«ارلینگ هالند» مهاجم نروژی تیم منچسترسیتی که با ۵۱ میلیون پوند از دورتموند راهی بخش آبی شهر منچستر شد، به عنوان بهترین خرید فصل لقب گرفته است.

هالند که میانگین گلزنی او در تیم‌های مولده نروژ، سالزبورگ اتریش و دورتموند آلمان بیشتر و یا نزدیک به تعداد بازی‌های او بود، رکوردهای شگفت‌انگیزی را در فوتبال انگلیس به نام خود ثبت کرده و در ۳۴ بازی ۳۶ بار برای آبی آسمانی‌ها گلزنی کرده است.

«گابریل ژسوس» برزیلی که از منچسترسیتی راهی آرسنال شد، «اسون بوتمن» مدافع هلندی که در زمستان از لیل به نیوکاسل پیوست، «اولسکاندر زینچنکو» مدافع کناری سیتی که راهی آرسنال شد و «لیساندرو مارتینز» مدافع آرژانتینی پیشین آژاکس که به منچستریونایتد پیوست، در رتبه‌های دوم تا پنجم این فهرست قرار دارند.

بهترین و بدترین خریدهای فصل لیگ جزیره +عکس

از نگاه گل، «ریچارلیسون» برزیلی که با مبلغ ۶۰ میلیون پوند از اورتون به تیم لندنی تاتنهام پیوست و نتوانست در این تیم بدرخشد، بدترین خرید فصل لیگ جزیره لقب گرفته است.

بهترین و بدترین خریدهای فصل لیگ جزیره +عکس

نام «مارک کوکوریا» مدافع اسپانیایی برایتون که با ۶۳ میلیون پوند راهی چلسی شد، «کالوین فیلیپس» که پس از درخشش در تیم ملی انگلیس از لیدز به منچسترسیتی پیوست، «میخائیلو مودریک» اوکراینی که با ۸۸ میلیون پوند از شاختار به چلسی آمد و «جسی لینگارد» که از منچستریونایتد به ناتینگهام فارست پیوست هم در رتبه‌های دوم تا پنجم بدترین خریدهای فصل لیگ جزیره به چشم می خورد.

بهترین و بدترین خریدهای فصل لیگ جزیره +عکس

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس