کد خبر 1493531
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
طارمی همبازی مسی می‌شود؟

روزنامه عربستانی ادعا کرد که مسئولان الهلال عربستان به دنبال بک ترکیب رویایی و مخوف برای حضور در لیگ این کشور و قاره آسیا هستند.

به گزارش مشرق، حضور کریستیانو رونالدو در تیم فوتبال النصر عربستان و درخشش این نابغه موجب شده تا دیگر تیم‌های این کشور به دنبال جذب ستارگان بزرگ دنیا باشند. در چند ماه گذشته نام‌های زیادی پیرامون فوتبال عربستان در جریان بوده که لیونل مسی دارنده هفت توپ طلای فوتبال جهان، سرخیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید، آنخل دیماریا بازیکن تیم ملی آرژانتین و هوگو لوریس مهمترین نام های مطرح شده برای حضور در لیگ فوتبال عربستان بودند.

در چند روز گذشته نیز برخی از رسانه‌ها از مهدی طارمی نیز به عنوان یکی از مهمترین اهداف نقل و انتقالات تیم الهلال عربستان یاد می‌کردند. طارمی اکنون با تیم یورو پرتغال قرار دارد.

وب سایت سعودی اسپورت عربستان در گزارشی با تحلیل اهداف نقل و انتقالاتی تیم الهلال عربستان نوشت: مدیران الهلال به دنبال بستن یک تیم رویایی و مخوف هستند آنان در تلاش هستند تا تابستان با لوئیس انریکه قرارداد امضا کنند و بازیکنانی مانند هوگو لوریس، یوردی آلبا، علی البلیهی، هیون سون، سعود، محمد کنو، بوسکتس، آنخل دی ماریا، میشل، لیونل مسی و مهدی طارمی را در ترکیب خود داشته باشند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس