پرسپولیس شایسته قهرمانی بود/ از هوادار جدا می‌شوم

سرمربی تیم فوتبال هوادار با اشاره به عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آنها نشان دادند شایسته قهرمانی در لیگ برتر بوده و سزاوارنه به فینال جام‌حذفی هم صعود کردند.

به گزارش مشرق، ساکت الهامی بعد از شکست برابر پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی تاکید کرد: اول باید به رسانه‌ها و خبرنگاران بابت تلاش‌هایی که در این فصل داشتند خسته نباشید بگویم و از همه آنها بابت این تلاش‌ها قدردانی کنم. اگر اذیت کردیم ما را حلال کنید و بدانید شما هم بخشی از فوتبال هستید.

او ادامه داد: باید به تیم پرسپولیس و مجموعه این باشگاه هم تبریک بگویم، آنها سزاوارانه به فینال جام حذفی رسیدند. در این بازی ۲۰ دقیقه نخست بازی در اختیار آنها بود اما بعد از آن موقعیت‌های خوبی داشتیم و در کل شاهد یک بازی خوب و تماشایی از سوی هر دو تیم بودیم.

بیشتر بخوانید؛

پرسپولیس حریف استقلال در فینال شد/ شاگردان یحیی در یک قدمی دومین جام +فیلم

دوم شدن در جام حذفی لطفی ندارد/ یک مربی هرچه دلش خواست گفت، اما همه رویشان را برگرداندند!

کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و هوادار

وی در خصوص اینکه بعد از بازی احساسی شده تصریح کرد: فعلا پیشنهادی ندارم و برای اینکه بازی آخر بود و از هم جدا می‌شدیم کمی احساسی شدم. البته سر نخواستن ما دعوا است و باید دید چه خواهد شد. از مجموعه باشگاه هم تشکر می‌کنم، در این فصل چالش‌هایی داشتیم اما اعتقاد دارم فوتبال قابل احترامی را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی هوادار در واکنش به تونل افتخار برای بازیکنان پرسپولیس تاکید کرد: استقلال، سپاهان یا هر تیم دیگری هم که قهرمان می شد همین کار را می‌کردیم. این یک فرهنگ خوب و زیباست که باید نهادینه شود. باید تاکید کنم که استقلال و سپاهان شایستگی‌های بسیاری دارند اما خوشحالم که یک مربی ایرانی موفق شد قهرمان لیگ برتر ایران شود. در اینجا برای امیر قلعه‌نویی و رضا عنایتی هم در تیم ملی فوتبال و تیم امید آرزوی موفقیت دارم.

او در خصوص اینکه صحبت‌هایی از تبانی در لیگ مطرح شده بود یادآور شد: اگر اشتباه نکنم آخرین باخت ما در لیگ برتر مقابل استقلال بود و بعد از آن دیگر بازنده نشدیم. این یکی از هنرهای بازیکنان ما بود که بعد از آن شکست ۶ بر یک توانستند خودشان را جمع و جور کرده و دوباره به بازی برگردند. این انگ‌ و تهمت‌ها به بازیکنان ما نمی‌خورد و این حرف‌ها ناعادلانه است.

وی ادامه داد: در بازی با استقلال من یک اشتباه کردم چرا که دنبال برد بودیم، آن بازی تجربه‌ای برای ما شد که در ۲۰ دقیقه اول این مسابقه هم تکرار شد و بعد همان تجربه به کمک تیم ما آمد. در بازی ما با استقلال و با توجه به اینکه ۵ هفته از لیگ باقی مانده بود و موضوع تفاضل گل هم وجود نداشت چرا باید بحث تبانی مطرح شود؟ فوتبال همین است و در نتایج روز اروپا هم همین اتفاقات را می‌بینیم آیا آنجا هم تبانی شده است؟

الهامی با اشاره به پتانسیل‌های موجود در فوتبال ایران خاطر نشان کرد: روزی گفتم ما در کره و در سئول این تیم را می‌بریم اما همه مسخره کردند، شک نکنید این اتفاق با قلعه نویی خواهد افتاد چراکه تیم ملی ما استعدادهای بسیاری دارد. من روی توانایی‌های خودم حرف نزدم بلکه منظورم توانایی‌های بازیکنان بود. سردار آزمون، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، شجاع خلیل‌زاده، علیرضا بیرانوند را ببینید چه توانایی بالایی دارند. کدام کشور در قاره آسیا این ظرفیت و پتانسیل را دارد؟

سرمربی تیم فوتبال هوادار در ادامه با اشاره به ۲۰ دقیقه اول دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: در لیگ نباید ببازیم و در جام حذفی هم باید شوید، در این بازی و در ۱۰ دقیقه اول یک مقدار شیرازه تیم ما از هم پاشید. کاری به درست و غلط پنالتی ابتدایی بازی ندارم و تا آمدیم تمرکز کنیم گل دوم را هم دریافت کردیم. بعد از آن هم یکی دو موقعیت دیگر پرسپولیس ایجاد کرد و بعد از آن کمی ما جلو کشیدیم و بازی نرمال دنبال شد.

او در مورد پنالتی مسعود شجاعی تاکید کرد: برنامه ما برای پنالتی‌های پایان بازی این بود که مسعود پنالتی اول را بزند و محمدجواد محمدی پنالتی پنجم را، اما فوتبال است و بیرانوند توپ مسعود را مهار کرد.

الهامی در واکنش به این سئوال که در صورت ماندن در هوادار چه تصمیمی برای بستن تیم خواهد داشت گفت: قبول کنید که فلسفه هوادار با پرسپولیس فرق دارد، ما ۳ بر یک بازنده شدیم اما کسی با ما کاری ندارد. همه مردم می‌گویند چقدر خوب بازی کردید. اما پرسپولیس اگر در یک مسابقه بهترین بازی را هم انجام بدهد ولی بازنده شود همه ایراد می‌گیرند. فراموش نکنید ما بازیکنان جوان زیادی را به کار گرفتیم که همین بازیکنان آینده فوتبال را تضمین می‌کنند. همین سعید سحرخیزان ۱۸ ساله را دیدید فصل آینده به استقلال می‌رود و سه تا به ما هم می‌زند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • هوشنگ IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 0
    پس همین الان قهرمانی عروس ایران را تبریک بگو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس