تکرار حادثه ریزش خیابان نظر در اصفهان بر اثر نشت لوله آب +تصاویر و فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اثر نشت آب از خط لوله آبرسانی در محدوده چهاراه نظر شهر اصفهان فروچاله‌ای ایجاد شد و چرخ یک دستگاه اتوبوس در چاله فرو رفت.

به گزارش مشرق، منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو اظهار داشت: امروز بر اثر نشت آب از خط لوله آبرسانی در محدوده چهاراه نظر شهر اصفهان فروچاله‌ای ایجاد شد و چرخ یک دستگاه اتوبوس در چاله فرو رفت.

وی با بیان اینکه روز گذشته به علت شکستگی خط لوله ۴۰۰ میلی‌متری عملیات تعمیر خط انجام شده بود، افزود: این حادثه خسارت جانی نداشت.

تکرار حادثه ریزش خیابان نظر در اصفهان بر اثر نشت لوله آب +تصاویر و فیلم

شیشه‌فروش بیان کرد: قدمت و فرسودگی شبکه‌های آب و فاضلاب در شهر اصفهان با عمر ۴۰ تا۵۰ سال، خوردگی شبکه‌ها و اثرات فرونشست زمین باعث تشدید حوادث شکستگی خطوط و ایجاد فروچاله و بروز خسارت به معابر و خیابان‌ها و اختلال در تردد شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: با بررسی بعمل آمده ۳۰۰ کیلومتر از شبکه‌های آب و فاضلاب در شهرهای اصفهان، درچه و شاهین شهر با اولویت اول نیاز به بازسازی دارند و طی چند سال اخیر ۱۰ کیلومتر در محدوده خیابان نظر، آپادانا و فیض بازسازی شده است.

وی تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز در مرحله اول ۳ هزار میلیارد تومان برآورد شده که باید وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با توجه به اهمیت پیشگیری از وقوع حوادث در جهت بازسازی شبکه و تأمین نیاز اعتباری اقدام کنند.

تکرار حادثه ریزش خیابان نظر در اصفهان بر اثر نشت لوله آب +تصاویر و فیلم

شیشه‌فروش خاطرنشان کرد: عوامل امدادی، آتش‌نشانی، پلیس راهور و اکیپ فنی و تعمیراتی شرکت آب و فاضلاب برای ترمیم شبکه امدادرسانی و ایمنی تردد به محل اعزام شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    2 3
    بخاطر زاینده روده که خشک شده. حیف لز اصفهان که نابودش کردند،الانم دیر نشده از خلیج فارس آب بکشید بسمت یزد و زاینده رود را پس بدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس