سپاه پاسداران

سردار مجید خادمی گفت: مخاطب بدنبال کشف واقعیت‌هاست و اگر حقایق و واقعیت‌ها درست در اختیار آن‌ها قرار نگیرد، جنگ شناختی صورت می‌گیرد که هدف از این جنگ سلب اعتماد مردم است.

به گزارش مشرق، سردار مجید خادمی، رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع پاسداران و بسیجیان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و حماسه سوم خرداد با بیان اینکه به فرموده رهبری دو عامل اصلی سبب پیروزی رزمندگان در عملیات بیت المقدس شد، اظهار داشت: دانش، قدرت، فرماندهی، تسلط، مهارت نظامی و توان بکارگیری نیروها عامل نخست در عملیات بیت‌المقدس بود.
رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ایمان، اعتقاد رزمندگان و مردم، عشق به ارزش‌های الهی و علاقه به شهادت و جهاد عامل دوم موفقیت در عملیات بیت المقدس بود، تصریح کرد: این دو عامل وجه تمایز ملت ایران با دیگر کشورها و ایمان و باور رمز پیروزی و موفقیت است.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ سخت و نیمه سخت از ملت ایران شکست خورده است، گفت: در دوران ۸ سال دفاع مقدس کشورمان بدون امکانات و تجهیزات در مقابل رژیم بعث که تا دندان مسلح و مورد حمایت همه جانبه بود به پیروزی رسید.
سردار خادمی تصریح کرد: دشمن می‌داند در حوزه سخت و توان نظامی نمی‌تواند با کشور ایران مقابله کند به همین علت امروز وارد جنگ شناختی ترکیبی شده است.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه شناخت و شناسایی جنگ شناختی مهم و ضروری است، گفت: در جنگ سخت خاکریز و تجهیزات دشمن مشخص است، ولی در جنگ شناختی افکار، اعتقادات و باورها مورد حمله قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین استخراج حقیقت از دل واقعیت است، افزود: مخاطب بدنبال کشف واقعیت‌هاست و اگر حقایق و واقعیت‌ها درست در اختیار آن‌ها قرار نگیرد، جنگ شناختی صورت می‌گیرد و هدف از این جنگ سلب اعتماد مردم است.
سردار خادمی با بیان اینکه امروز هدف دشمن در جنگ شناختی عملیات روانی، تبلیغات، تحریف واقعیت و اذعان عمومی است، عنوان کرد: امروز ابزارهای جنگی تغییر کرده است.

رئیس حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران افزود: در جنگ شناختی تغییر نبرد و جنگ از حوزه جغرافیای سرزمینی به حوزه سرزمین‌های اعتقادی و باورها و آرمان‌ها صورت گرفت و دشمنان تلاش کردند مانع از این شوند که منظومه فکری، اعتقادی و اسلامی به مدلی مجسم، عینی و جهان پسند تبدیل شود.
وی با اشاره به اینکه امروز تنها راه مقابله با هجمه‌های دشمن جهاد تبیین است، گفت: جنگ شناختی یک مرحله از جنگ است که ما وارد آن شده‌ایم و اگر نتوانیم با جامعه ارتباط بگیریم دچار آسیب خواهیم شد.

سردار خادمی با اشاره به اتفاقات سال گذشته کشور خاطرنشان کرد: مردم شریف ایران از همان ابتدا مسیر خود را مشخص کردند و متوجه آن شدند مسیر اعتراض و اغتشاش متفاوت است.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری امروز ایران را قدرتمند کرده است و در مقابل دشمن ایستادگی و فتنه‌ها را خنثی می‌کند.

در این همایش سردار کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: امروز کارهای زیرساختی در زمینه‌های مختلف عمرانی، محرومیت‌زدایی، اطلاعاتی، حفاظتی، سازندگی صورت گرفته است که بسیار ارزشمند است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در سه سال متوالی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان موفق به کسب لوح افتخار به عنوان نهاد موفق در کشور شده است، گفت: این موفقیت را مدیون زحمات بسیجیان و پاسداران هستیم که با تمام توان در حال تلاش هستند.

سردار کرمی با اشاره به حضور رزمندگان زنجانی در اکثر عملیات‌های دوران دفاع مقدس به عنوان خط شکن تصریح کرد: رزمندگان زنجانی در ۴۶ عملیات آفندی و پدافندی در دوران دفاع مقدس خط شکن بودند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    0 0
    شما مگه اعتمادی گذاشتین که حالا نوبت به جنگ شناختی برسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس